به گزارش تجارت نیوز، «شهباز شریف» امروز طی سخنرانی در مراسم فارغالتحصیلان دانشکده افسری نیروی دریایی پاکستان در بندر کراچی، به سفر هفته گذشته مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، اشاره کرد و افزود: این بازدید گویای روابط گرم و برادرانه دو کشور است.
وی تأکید کرد: نتایج بازدید دکتر پزشکیان به تقویت هرچه بیشتر روابط ایران و پاکستان منجر میشود.
شهباز شریف افزود: تفاهمنامه اسلامآباد افتخار بزرگی برای پاکستان است و اراده ما را برای برقراری صلح، محکمتر میکند.
وی اظهار داشت که پاکستان با چالشهای داخلی و خارجی مواجه است؛ در عین حال، عزم اسلامآباد برای مبارزه بیوقفه با تروریسم، تزلزلناپذیر است.
مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری ایران، روز سهشنبه ۲ تیر، دومین سفر رسمی خود را به پاکستان انجام داد.
وی به ترتیب با فیلد مارشال سید عاصم منیر، فرمانده ارتش، آصف علی زرداری، رئیسجمهور، و شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، دیدار کرد.
منبع: ایرنا