کد مطلب: ۲۹۲۷۸۲

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری (شهر گردشگر) امروز چهارم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بزرگ بازار بزرگ ایران آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری (شهر گردشگر) در باغ ایرانی «ماهان» در بازار بزرگ ایران با حضور اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمد محب خدایی معاون این سازمان و تعداد زیادی از علاقمندان حوزه گردشگری برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: امروزه به این باور رسیده‌ایم که با کمترین هزینه و مدیریت نوین می‌توان شهرها را بر اساس شهر گردشگری شکل داد.

وی افزود: این تبلور را در برنامه‌هایمان داریم و می‌خواهیم به اهداف مورد نظرمان برسیم. یکی از بارزترین مراکز که نیازهای یک شهر گردشگر را در خود دارد همین مرکز تجاری و فرهنگی است، بنابراین صرفا شهر گردشگر محدود به یک شهر نیست بلکه شهر گردشگر مقصدی است که میزبان خود را برای پذیرایی از میهمان آماده کرده است.

جمشید اثنی عشری فعال بخش صنعت گردشگری نیز در این مراسم گفت: ایجاد زمینه‌های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میان مسئولان دولتی و مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود :هتل‌ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهادهای دخیل در این نمایشگاهند که در این ایام توانمندی‎ها و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

بنابراین گزارش، این نمایشگاه از تاریخ 4 شهریور ماه 1397 لغایت 7 شهریور از ساعت ده صبح تا هفت بعدازظهردر بازار بزرگ ایران واقع در انتهای بزرگراه شهید همت غرب برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.