کد مطلب: ۶۰۶۹۲۶

نرخ سود سپرده در بانک‌ها افزایش می‌یابد؟

نرخ سود سپرده در بانک‌ها افزایش می‌یابد؟

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام کرد: نرخ سپرده‌گذاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اضافه بر نرخ‌های مصوب شورای محترم پول و اعتبار به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی بیان کرد: این تصمیم در آخرین جلسه مدیران عامل شورای‌ عالی کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی اتخاذ و بر اجرای دقیق آن تاکید شد.

وی اظهار کرد: اگر چه برخی بانک‌ها نرخ‌های بالایی را به سپرده‌گذاران خود پرداخت می‌نمایند اما بدون شک این اقدام به نفع آنان نخواهد بود.

جمشیدی افزود: مدیران عامل در این جلسه تاکید کردند بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی کماکان در چارچوب نرخ‌های مصوب بانک مرکزی نسبت به جذب سپرده اقدام خواهند نمود.

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در انتها گفت: متاسفانه برخی بانک‌ها نرخ سود را بالا برده‌اند که با این شرایط ناگزیر در یک چرخه معیوب قرار می‌گیرند.

منبع: ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آدم بیسواد مثل تو واقعا شعور نداره که تورم بالای 50درصد چه تناسبی با سود 18 درصد داره؟
    البته درسته که سواد نداری ولی قصدا پول بازنشستگان و مردمی که نخورده و ننوشیده و نپوشیده اند تا سودی بگیرند تا زندگی بخور و نمیر داشته باشند تو و امثال تو با افتخار اعلام می کنی که با تورم وحشتناک سودسپرده مردم بدبخت افزایش نمی یابد!!!!
    تو و امثال تو که پول در بانک نمی خوابانید و این سرمایه کوچک قشر بازنشسته و طبقه پایین هست که دارید آب می کنید و با وقاهت تمام افتخار می کنید.
    خدا نابودتان کنه که سرمایه کوچک ما بازنشستگان را از بین بردید.

  • ناشناس

    شماها خجالت‌نمیکشید.اونموقع که یه کم تورم میومد پائین سریع نرخ سود پائین‌‌می اوردید.تو این مدت که تورم چند برابر شده نرخ سود رو هم کمش کردید.شماها که حساب وکتاب سرتون میشه میتونید بگید با این چندرغاز سود که میدید ومنت هم سر مردم میزارید بفرمائید بگید چقدر از ارزش پول ما کم شده.بعد پول این مردم بدبخت رو میبرید باهاش ملک واملاک میخرید که چندین برابر شده.به قیامت وروز حساب هم که اعتقاد ندارید.چون اگه داشتید با مردم فلک زده اینجوری معامله نمیکردید