کد مطلب: ۴۰۸۲۵۷

نظرسنجی جشن سالانه موسیقی ما تمدید شد!

نظرسنجی جشن سالانه موسیقی ما تمدید شد!

جامعه موسیقی ایران این روزها در تب و تاب یک اتفاق بزرگ قرار دارد! برگزاری نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نظرسنجی موسیقی ما اتفاق بزرگی که طیف زیادی از مخاطبان را درگیر خود کرده است و شما هم اگر مخاطب موسیقی باشید می‌توانید برگزیدگان موسیقی ایران در سال 98 را انتخاب کنید.

انتخاب برگزیدگان موسیقی ایران در سال 98 از طریق سایت جشن سالانه «موسیقی ما» انجام می شود و شما با ثبت نظرات خود در این سایت می توانید امتیاز هم کسب کنید.

یکی از مهمترین نکات در این بخش استفاده از امتیازات خودتان برای شرکت در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران است. ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» قرار است به زودی با حضور تمامی هنرمندان عرصه موسیقی و جمع زیادی از مخاطبان و علاقه مندان در تهران برگزار شود.

در این جشن هنرمندان برگزیده موسیقی ایران در سال 98 تندیس های طلایی را از دستان مردم و کارشناسان دریافت می‌کنند.

202

اما شاید بد نباشد پیش از مرور تاریخچه برگزاری جشن سالانه «موسیقی ما» که امسال به ایستگاه ششم رسیده است و بزرگترین و معتبرترین جایزه موسیقی ایران است ببینیم که هنرمندان موسیقی درباره این جشن چه می گویند. علیرضا عصار یکی از خوانندگان مطرح موسیقی ایران است که درباره جشن «موسیقی ما» می‌گوید: «به نظر من جشن سال گذشته «موسیقی ما» از بهترین‌ و تاثیرگذار‌ترین برنامه‌های فرهنگی حوزه موسیقی بعد از انقلاب بوده و هست.»

203

فرزاد فرزین یکی دیگر از خوانندگانی است که درباره این رویداد موسیقایی و پس از برگزاری اولین دوره آن گفت:« خود جشن در اولین سال برگزاری اش به اعتقاد من خیلی خوب بود و این جشن باید به سیستم بین المللی نزدیکتر شود.»

فارغ از صحبت های هنرمندان موسیقی درباره این رویداد با یک جستجوی کوتاه در فضای مجازی متوجه بازتاب گسترده این اتفاق خواهید شد. چرا که تا کنون بیش از یکصد رسانه داخلی و همچنین بیش از بیست رسانه خارجی ابعاد و اتفاقات جشن های سالانه «موسیقی ما» را منعکس کرده اند. پیش بینی می شود امسال هم رسانه های زیادی جشن همدلی اهالی موسیقی ایران که با حضور مخاطبان گسترده و علاقه مندان برگزار می شود را منعکس کنند.

201

رقابت امسال در نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» هیجان بیشتری دارد. چرا که نظرسنجی امسال در قالب یک سایت اختصاصی صورت می گیرد و آمار تعداد مخاطبانی که شرکت کرده اند لحظه به لحظه در دسترس است.

ثبت نظرات هم با شکل و شمایل متفاوتی صورت می گیرد. از سوی دیگر این روزها و در روزهای آغازین نظرسنجی ششمین جشن «موسیقی ما» گمانه زنی های زیادی درباره برنده ها شکل گرفته است. این گمانه زنی ها به بحث هایی فراتر از برنده ها هم کشیده شده است. چرا که مجری های جشن سالانه «موسیقی ما» هم هر سال خبرساز بوده اند.

احسان علیخانی، احسان کرمی، سیامک انصاری و فرزاد حسنی چهره هایی بودند که تاکنون در دوره های مختلف این رویداد بزرگ اجرا داشتند. این اتفاق هم هرسال بازتاب های زیادی داشته است.

اولین جشن سالانه «موسیقی ما» روز نهم تیرماه و با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران در تالار وحدت تهران برگزار شد. در جریان این رویداد برترین‌های موسیقی ایران در سال 1391 از طریق نظرسنجی که در آن بیش از هزار فعال عرصه موسیقی و بیش از یکصد هزار نفر از مخاطبان شرکت کرده بودند، معرفی شدند.

جشن سالانه «موسیقی ما» از همان اولین دوره چند نکته حائز اهمیت داشت که آن را با سایر رویدادهای موسیقی کشور به طور کامل متمایز می‌کرد. مهمترین آنها برگزاری این رویداد توسط بخش خصوصی است.

پایگاه خبری تحلیلی «موسیقی ما» به عنوان اولین خبرگزاری تخصصی حوزه موسیقی ایران، صفر تا صد برگزاری رویداد جشن سالانه «موسیقی ما» را مدیریت و اجرایی می‌کند. همچنین شعار اصلی تمامی ادوار جشن سالانه «موسیقی ما» هم دیگر تمایز این رویداد است. چون برای اولین‌بار در تاریخ موسیقی ایران در قالب این برنامه است که هر سال تمامی هنرمندان موسیقی فارغ از سبک و سمت و سن زیر یک سقف کنار هم جمع می‌شوند. اتفاقی که شاید به عنوان مثال در حوزه سینما سابقه‌ای چندین ساله داشته باشد اما در موسیقی هیچگاه رویدادی نبوده است که در آن جوانان و اساتید شانه به شانه یکدیگر، تجلی شعار همدلی اهالی این هنر باشند.

نکته حائز اهمیت دیگر درباره جشن سالانه «موسیقی ما» این است که در هر دوره آن از دو استاد پیشکسوت حوزه موسیقی تقدیر ویژه به عمل می‌آید. اساتید کیهان کلهر، لوریس چکناواریان، شهرام ناظری و حسین خواجه‌ امیری (ایرج) برخی از پیشکسوتانی هستند که تا کنون در جشن‌های «موسیقی ما» مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از بخش‌های مهم این جشن در هر سال هم اهدای جایزه ویژه به دو فعال باسابقه و سرشناس این هنر است.

حالا باید منتظر ماند دید امسال و در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران با موفقیت کدام یک از هنرمندان به پایان می رسد. این نظرسنجی در بخش پاپ رقابت نزدیکتری دارد و چهره هایی نظیر مهراد جم، آرون افشار ، رضا بهرام ، احسان خواجه امیری، آرش AP و مسیح، ماکان بند، حمید هیراد، محمد علیزاده و امیرعباس گلاب و… از جمله هنرمندانی هستند که پیش بینی می شود شانس زیادی برای موفقیت در بخش های مختلف این جشن داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.