کد مطلب: ۲۳۳۷۱۴

نقش حمایت ایده‌ها و خلاقیت‌ها در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی

نقش حمایت ایده‌ها و خلاقیت‌ها در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی

معاون جهاد دانشگاهی گفت: اگر سرمایه‌ها به طور هدفمند و دقیق در راستای استفاده از توانمندی‌ها، ایده‌ها و خلاقیت‌ها هدایت شود، شاهد بهبود تولید در شرکت‌های داخلی و نیز تحقق شعار حمایت از تولید داخلی خواهیم بود.

محمدصادق بیجندی گفت: یکی از اشکالاتی که در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با وجود پتانسیل‌های خوبی که این نمایشگاه دارد، اتفاق افتاده است، تبلیغات مناسب و کافی در خصوص برگزاری این رویداد مهم در راستای معرفی خدمات و محصولات ارائه شده برای استفاده افراد و ایده‌های خلاق و سرمایه گذاران است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون جهاد دانشگاهی در خصوص برنامه‌های این سازمان در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه افزود: امضای تفاهم نامه با شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در راستای فرهنگ‌سازی بازار سرمایه و هدایت درست سرمایه‌ها در بکارگیری از ایده‌های خلاق از جمله این خدمات است.

وی اضافه کرد: معرفی برنامه همیار بازار در این نمایشگاه نیز از دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی برای معرفی خدمات و محصولات بین افراد و ایده‌های خلاق و سرمایه گذاران است که امیدواریم گام مهم و موثری به سمت هدایت سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال باشد.

رئیس سازمان تجاری سازمان فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی ادامه داد: اگر سرمایه‌ها به طور هدفمند و دقیق در راستای استفاده از توانمندیها، ایده‌ها و خلاقیتها هدایت شود، شاهد بهبود تولید در شرکتهای داخلی و نیز تحقق شعار حمایت از تولید داخلی خواهیم بود.

وی گفت: بسیاری از افراد خلاق و ایده پردازها و نیز کسب‌و‌کارهای نوپا اگر توسط سرمایه گذاران شناخته شوند، با حمایت‌های صورت گرفته سریعتر به موفقیت می‌رسند و بیشتر آنها به دلیل این که با مقوله تامین مالی از طریق بازار سرمایه آشنایی ندارند به سمت دریافت وام از سیستم بانکی می‌روند که موضوعات خاص خود را در پی دارد.

معاون جهاد دانشگاهی گفت: بر این اساس اگر بتوانیم به درستی سرمایه‌گذاران را به سمت کسب و کارهای نوپا هدایت کنیم و میان آنها ارتباط برقرار کنیم، شاهد اتفاقات خوبی در راستای رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به این که بحث بازار سرمایه و تامین مالی ایده‌ها باید وارد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شود تاکید کرد: برای تحقق این امر باید از پتانسیل مراکز آموزشی استفاده شود که جهاد دانشگاهی در این زمینه آمادگی کامل را دارد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.