خبر مهم:

کد مطلب: ۲۳۵۵۴۴

نمایش جدیدترین خودروها در پکن

نمایش جدیدترین خودروها در پکن

نمایشگاه خودروی چین در تاریخ ۲۵ آپریل تا ۴ می ۲۰۱۸ برای پانزدهمین بار در شهر پکن برگزار می‌شود. چین یک بازار پررونق برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی محسوب می‌شود و صنعت اتومبیل یکی از صنایع مهم در اقتصاد چین است.

پانزدهمین نمایشگاه خودروی چین (Auto China)، که یکی از مهم‌ترین و موثرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو است، در تاریخ ۲۵ آپریل تا ۴ می ۲۰۱۸ (۵ تا ۱۴ اردیبهشت ۹۷) در شهر پکن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان چینی، کمپانی‌های مهمی چون فولکس‌واگن، مزدا، نیسان و بی‌ام‌دبلیو جدیدترین مدل‌های خود را ارائه می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چین یک بازار پررونق برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی محسوب می‌شود و صنعت اتومبیل یکی از صنایع مهم در اقتصاد چین است.

نمایشگاه خودروی چین با هدف ایجاد یک جایگاه جهانی برای نمایش نوآوری و توسعه خودرو که با تلاش بسیاری از تولیدکنندگان شناخته شده، ایجاد شده است و نقش مهمی در هدایت و توسعه مصرف در صنعت خودرو دارد.

بر اساس گزارش‌ها، در مقایسه با نمایشگاه خودروی سال ۲۰۱۶ که در شانگهای برگزار شد، رویداد سال جاری گسترده‌تر خواهد بود.

در این نمایشگاه که از روز گذشته -چهارشنبه 5 اردیبهشت- آغاز به کار کرد، علاوه بر خودروهای چینی، محصولات جدیدی از کمپانی‌های آلمانی و کره هم رونمایی شدند.

12 2 1

هیوندای در نمایشگاه پکن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.