کد مطلب: ۷۲۱۸۹۸

هتل‌های دبی نزدیک مراکز خرید

هتل‌های دبی نزدیک مراکز خرید

دبی شهر زیبای ساحلی کنار خلیج‌فارس و یکی از استان‌های امارات متحده عربی است. این شهر زیبا که با جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در این صنعت توانسته بسیاری از برندهای دنیا را به‌سمت خود بیاورد و طبیعتا مردم هم ‌دنبال آن‌ها، یکی از مقاصد گردشگران ایرانی در این سا‌ل‌ها بوده و است.

دبی شهر زیبای ساحلی کنار خلیج‌فارس و یکی از استان‌های امارات متحده عربی است. این شهر زیبا که با جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری در این صنعت توانسته بسیاری از برندهای دنیا را به‌سمت خود بیاورد و طبیعتا مردم هم ‌دنبال آن‌ها، یکی از مقاصد گردشگران ایرانی در این سا‌ل‌ها بوده و است. همواره مردم ایران به‌عنوان سفر‌های خارجی به دبی می‌روند و زمان برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌ها در آن‌ها شرکت می‌کنند.

فستیوال‌هایی که برگزار می‌شود، جشنواره فروش در مراکز تجاری دبی است. در این جشنواره محصولات با تخفیف بسیار خوبی به‌فروش می‌رسند که همین موجب رونق بسیار زیاد آن‌جا می‌شود. یکی از راه‌هایی که می‌توان ازاین فستیوال در زمان خود به بهترین شکل بهره برد، اسکان در نزدیک‌ترین نقطه‌ها به مراکز تجاری هستند. اگر هتل شما نزدیک به مغازه و پاساژ‌ها باشد، به‌راحتی به آن‌ها سر می‌زنید و وسایل موردنیاز خود را می‌خرید. در این مطلب قصد بررسی و معرفی مراکز تجاری دبی و رزرو هتل خارجی نزدیک به آن‌ها را داریم؛ با ما همراه باشید تا نحوه سریع رزرو هتل دبی از علی بابا را هم یاد بگیرید که زمان پیک سفر به کارتان می‌آید.

مراکز تجاری دبی

طبیعتا شهری لوکس و دیدنی مثل دبی باید مرکز تجاری، پاساژها و مغازه‌های بزرگی داشته باشد که انواع کالا از برندهای مطرح دنیا را بفروشند. درادامه با چند مرکز تجاری دبی آشنا می‌شوید.

مرکز تجاری دبی مال

مرکز تجاری دبی مال بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مرکز تجاری شهر دبی و کشور امارات است. مرکز تجاری عظیمی که با 1200 مغازه، فروشگاه و… برندهای معروف و گران2قیمت دنیا را دورهم جمع کرده و سالانه افراد زیادی از آن‌جا خرید می‌کنند. یکی از ویژگی‌های دبی مال همسایه بغلی آن یعنی برج خلیفه است. افرادی که کنار دبی مال ساکن هستند، طبیعتا کنار برج خلیفه هم قرار دارند و یعنی دو ساختمان معروف و عظیم دنیا را در یک قاب می‌بینند.

مرکز تجاری مال امارات

یکی دیگر از مراکز تجاری بزرگ و البته لوکس دبی، مال امارات نام دارد. این مرکز تجاری تفریحی که به‌خاطر مغازه‌ها و مکان‌های تفریحی که دارد، بسیار مورداقبال عموم قرار گرفته، بسیار پرتردد و پرفروش است. این مساله تا حدی زیاد است که دو غول هتل‌سازی امارات را به ساخت هتل کنار این مکان‌ها وسوسه کرده و آن‌ها هتل‌های کمپینسکی و شرایتون را نزدیک این محل ساخته‌اند.

95

مرکز تجاری ابن بطوطه

ابن بطوطه مرکز تجاری متفاوتی است که مردم، هم به‌دلیل مغازه و محصولات و هم به‌دلیل معماری زیبایش به آن‌جا می‌روند. این مرکز خرید به نام ابن بطوطه جهان‌گرد عرب نام‌گذاری شده و در معماری داخلی آن هم از جهان‌گردی این مرد بزرگ الهام گرفته شده است. مرکز خرید ابن بطوطه هشت قسمت دارد که هر قسمت مربوط به یکی از کشورهای آندلس، چین، مصر، ایران، تونس و هند می‌شود. در هر بخش از فرهنگ آداب‌ورسوم و معماری آن کشور برای طراحی آن استفاده شده و این مسله مرکز تجاری ابن بطوطه را به یک مرکز تفریحی تبدیل کرده است.

هتل‌های نزدیک به مراکز تجاری دبی

هتل آرمانی

آرمانی اولین هتل طراحی شده خودش را در مهمترین نقطه دبی یعنی برج خلیفه ساخت که بسیار انتخاب بزرگی بوده است. این هتل 11 طبقه از بزرگترین برج دنیا را در اختیار دارد و بهترین و با کیفیتترین متریال دنیا را در ساخت آن استفاده کرده‌اند. لازم به‌توضیح نیست که پذیرش در این هتل و استفاده از امکانات آن نیازمند چه مقدار پول است، اما باید بدانید که واقعا ارزشش را دارد. این هتل کنار دبی مال ساخته شده و نزدیک مترو دبی است که در این صورت شما می‌توانید جز دبی مال به دیگر مراکز تجاری هم سری بزنید.

هتل کمپینسکی

هتل کمپینسکی یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های دبی به‌جساب می‌آید که کنار یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری دبی یعنی مال امارات ساخته شده است. این هتل یک شعبه دیگر هم دارد که در پالم جمیرا قرار گرفته و هیچگاه به‌اندازه هتل کمپینسکی کنار مال امارات به آن توجه نمی‌شود. دلیل این توجه مخصوصا زمان فستیوال دبی مشخص می‌شود که مراکز تجاری حراج راه می‌اندازند. مردم برای سکونت کنار مال امارات صف می‌کشند و اتاق‌های هتل را اجاره می‌کنند. این هتل امکانات نظیر استخر، باشگاه، رستوران اسپانیایی و.. دارد که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید.

96

هتل پرایمر این

هتل پرایمر این یکی از هتل‌های زنجیره‌ای ساخته شده در امارات است که یکی از شعبه‌های سه ستاره آن را کنار مرکز خرید ابن بطوطه ساخته‌اند. این هتل نسبت به دو هتل یادشده قبلی کمی سطح پایین‌تر است و جنبه لوکس‌بودن آن کم‌تر به‌چشم می‌خورد. به‌جرات می‌توان محصولات و خدمت‌رسانی آن‌ها را با هتل‌هایی مانند آرمانی و… مقایسه کرد. این درحالی است که آن‌ها پول کم‌تری هم نسبت به دو هتل دیگر دریافت می‌کنند و شما مجبور به پرداخت هزینه هنگفت نیستید.

انتخاب و رزرو هتل دبی از علی بابا

اگر قصد سفر در زمان‌های پیک را دارید، باید بدانید که حتما به‌راحتی نمی‌توانید نزدیک مرکز تجاری و مکان‌های مهم دبی هتلی پیدا کنید. شما می‌توانید این مشکل را قبل از آغاز سفر خود برطرف سازید. برای حل این مساله فقط کافی ست عبارت رزرو هتل دبی از علی بابا را در گوگل سرچ کنید. دراین‌صورت شما به یکی از بهترین سایت‌های خدمات سفر هدایت می‌شوید که می‌توانید در آن‌جا هتل موردنظر خود را انتخاب و با آسودگی خاطر از رزرو به سفر بروید. نظرات و پیشنهاد‌های خود را درباره هتل‌ها، مراکز تجاری و فاصله آن‌ها نسبت‌به یکدیگر با ما درمیان بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.