کد مطلب: ۳۳۸۹۵۵

همایش معرفی آمادگی دوره‌های استخدام

همایش معرفی آمادگی دوره‌های استخدام

سازمان مدیریت صنعتی با درک اهمیت نرخ بیکاری جوانان دانش آموخته دانشگاهی و چالش‌های آن، دوره‌های آمادگی استخدام را طراحی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در برهه کنونی با توجه به مسائل جدی نیروی کار و بالا بودن میزان نرخ بیکاری جوانان دانش آموخته دانشگاهی،‌ سازمان مدیریت صنعتی با درک اهمیت این مساله و چالش‌های آن، با طراحی "دوره‌های آمادگی استخدام" نقش محوری در آماده‌سازی اولیه فارغ التحصیلان جهت ورود به سازمان‌ها را فراهم نموده و زمینه انتخاب مناسب‌تر برای سازمانها و نیز جذب سریعتر برای فارغ التحصیلان را فراهم آورده است.

مخاطبین اصلی این دوره کلیه دانش آموختگان دانشگاهی صرف نظراز رشته و مدرک بوده که تمایل به اشتغال در رشته‌هاي وابسته به مديريت داشته باشند.

از مزایای دوره آمادگی استخدام عبارت است از:

۱- دوره کاملا مهارت محور طراحی شده بگونه ای که فرد پس از طی این دوره مهارت لازم برای حضور در بازار کار را کسب می‌نماید.

۲- با هر مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد می توانید متقاضی حضور در این دوره شوید.

۳- در یکی از ۵ حوزه تخصصی زیر بسته به علاقه و ویژگی‌های شخصیتی خود، می توانید حرفه ای شوید:
فروش، مالی، منابع انسانی، IT و مسول دفتری

۴- با استفاده از آخرین متدهای ارزیابی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرید تا مشخص گردد براساس ویژگی‌های شخصیتی خود، برای کار در چه حوزه‌ای مناسب‌تر هستید.

۵- در طی دوره دو ماه کار آموزی پیش‌بینی شده تا تجربه در محیط عملی نیز برای شرکت کنندگان ایجاد گردد. شرکت مورد نظر جهت کارآموزی توسط سازمان انتخاب شده و در دوره کارآموزی فرد تحت نظارت و راهنمایی COACHتعیین شده از طرف سازمان خواهد بود.

۶- در پایان دوره برای افرادی که با موفقیت دوره را طی نموده‌اند، گواهی صلاحیت حرفه‌ای توسط سازمان مدبریت صنعتی صادر می‌گردد. این گواهی برای اولین بار در کشور صادر می‌شود و می‌تواند مورد استناد قرار گیرد.

۷- به منظور تسهیل استخدام دانش آموختگان این دوره سازمان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده نظیر استفاده از بانک اطلاعاتی ۵۰ هزار نفری مدیران دانش آموخته سازمان و ایران تلنت که این افراد را بصورت متمایز در سایت خود ارائه دهد.

۸- برای شرکت کنندگان در این دوره با هماهنگی انجام شده با بانک مهر ایران، استفاده از وام ۴ درصدی برای کل شهریه دوره در نظر گرفته شده است. شهریه دوره به صورت قسطی طی یکسال پرداخت گردد.

۹- همایش رایگان معرفی این دوره ها در تاریخ ۱۳ دی ماه در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌گردد . علاقمندان به حضور در این همایش می توانند جهت ثبت نام به سایت سازمان به آدرس www. imi .ir مراجعه کرده و یا با تلفن ۲۲۰۱۰۶۹۰ تماس حاصل فرمایند.

211 12 29 11 35 05

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.