خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۳۹۷۵

همراه اول حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد

همراه اول حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری شد

آیین رونمایی از «حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری» صبح امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱، با حضور سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون، حمید بهروزی قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان، هیأت‌های استانی و اصحاب رسانه در ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد. انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری: از همراه اول تشکر می‌کنم که حاضر به حمایت

آیین رونمایی از «حامی مالی فدراسیون وزنه‌برداری» صبح امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱، با حضور سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون، حمید بهروزی قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول و جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان، هیأت‌های استانی و اصحاب رسانه در ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری : از همراه اول تشکر می‌کنم که حاضر به حمایت شد و امیدوارم با همراهی برند با اصالت «همراه اول» در کنار این رشته، بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

بهروزی قائم‌ مقام مدیرعامل همراه اول : همراه اول همواره حامی ورزش‌های قهرمانی کشور بوده است. هدف ما از ورود به بحث «حمایت مالی» ایجاد شور و هیجان در جوانان و استعدادهای این رشته است.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه حمایت «همراه اول» از «فدراسیون وزنه‌برداری» در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی امضاء و مبادله شد.

همراه اول به‌عنوان حامی اول ورزش ایران، هم‌اکنون حامی تیم‌های ملی وزنه‌برداری، کشتی، والیبال و ناشنوایان است.

برای مطالعه بیشتر :

http://mci.ir/-RTD89W

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.