کد مطلب: ۸۱۹۳۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آغاز همکاری گروه مالی ترنج با بیمه سرمد

آغاز همکاری گروه مالی ترنج با بیمه سرمد

امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، گروه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج همکاری تازه‌ای را با بیمه سرمد آغاز کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این مراسم درخشان‌فر، مدیرعامل گروه مالی ترنج عنوان کرد: مشارکت بین شرکت‌های بیمه و شرکت‌های خدمات بازار سرمایه، به ویژه شرکت‌های حوزه مدیریت دارایی، یک اتفاق رایج در سطح بازارهای سرمایه جهان است.

وی افزود: زمینه‌های متنوعی برای همکاری یک شرکت حوزه خدمات بازار سرمایه و شرکت بیمه وجود دارد و به صورت سنتی بارها در دنیا دیده شده است. این نوع همکاری می‌تواند باعث رشد و بالندگی هر دو کسب و کار می‌شود.

مدیرعامل ترنج بیان کرد: شرکت‌های بیمه به بالابردن ضریب نفوذ خدمات بیمه خود و سرمایه‌گذاری بهینه مایل هستند. شرکت‌های مدیریت دارایی نیز تمایل دارند از منابع مالی مختلفی که در نهادهای خدمات‌دهنده بتوانند مشتری‌های جدیدی جذب کنند و سکوی ارتباطی مشترکی را توسعه دهند. تفاهم‌نامه‌ای که به امضا می‌رسد آغاز مشارکتی است که این دو شرکت به توسعه و پیشرفت یکدیگر کمک می‌کنند.

زمینه‌های متنوع همکاری بیمه و بازار سرمایه

بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد درباره همکاری تازه با ترنج گفت: هدف ما از این تفاهم‌نامه این است که فضایی که بر بازارهای مالی، با محوریت بانک و بیمه، حاکم است را در بازار سرمایه نیز اجرا کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بین صنعت بیمه و بازار سرمایه اتفاق مشترکی شکل نگرفته است. سعی ما در این است که با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم همگرایی بین این صنعت و بازار سرمایه ایجاد کنیم.

بهشتی‌نژاد بیان کرد: مفادی که در این تفاهم‌نامه مطرح شده است، بحث‌های آموزشی بازارهای مالی و بحث‌های بیمه‌ای بازار سرمایه است. امیدواریم در آینده در موضوع باشگاه مشتریان بتوانیم APIهایی از شرکت بیمه سرمد به شرکت ترنج اختصاص دهیم تا بتوانیم از طریق آن‌ها زمینه فعالیت مشترک را افزایش دهیم.

مدیرعامل بیمه سرمد توضیح داد: انتظار می‌رود با این شکل از همکاری ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش یابد و در سوی دیگر، از ظرفیت‌های بازار سرمایه استفاده کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.