کد مطلب: ۷۸۸۳۴۰

فوری: واریز حقوق بازنشستگان آغاز شد

فوری: واریز حقوق بازنشستگان آغاز شد

از روز گذشته واریز حقوق بازنشستگان لشگری آغاز شده است. این درحالی است که حقوق اسفند ماه بازنشستگان کشوری نیز امشب به حساب بازنشستگان واریز شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از عصر دیروز تا امروز، حقوق اسفندماهِ تمام بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق لشگری به حساب‌شان واریز شده است.

عیدی این بازنشستگان با حقوق بهمن ماه پرداخت شده بود.

نمایندگان بازنشستگان لشگری می‌گویند: امیدواریم سال آینده متناسب‌سازی کامل اجرایی شود؛ رایزنی‌هایی با مدیران صندوق داشته‌ایم و وعده‌هایی به ما داده‌اند که امیدواریم به آن‌ها عمل شود.

حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری پرداخت شد

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری پرداخت شد.

بر اساس گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق آخرین ماه سال ۱۴۰۱ برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه کل کشور عصر چهارشنبه ۲۴ اسفند به حساب این افراد واریز شد.

براساس جدیدترین آمارهای مربوط به سالنامه آماری صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران تحت پوشش صندوق تا پایان آذر سال ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر هستند که ۳۴ درصد جامعه حقوق‌بگیران بانوان و ۶۶ درصد آنان را مردان تشکیل می‌دهند.

براساس داده‌های آماری موجود، آمار حقوق بگیران صندوق بازنشستگی با یک میلیون و ۶۳۰ هزار و ۱۵۳ نفر در تفکیک جنسیتی شامل ۵۵۳ هزار و هشت نفر زنان و یک میلیون و ۷۷ هزار و ۱۴۵ نفر مردان هستند.

این گروه از حقوق بگیران شامل افراد بازنشسته، ازکارافتاده، شاغل متوفی و بازنشسته متوفی می‌شوند که در این میان تعداد افراد بازنشسته یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۷۵۲ نفر، ازکارافتاده ۱۳ هزار و ۲۵۱ نفر، شاغل متوفی ۶۱ هزار و ۹۸۳ نفر و بازنشسته متوفی نیز ۲۳۱ هزار و۱۶۷ نفر هستند.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمیرا

    دست شما درد نکنه اما بیست روزه تموم میشه اواخر ماه همیشه دستمون تنگ 😔

  • ناشناس

    چندرغازپول این حرفهارانداره وتوبوق وکرناکردن نداره

    • ناشناس

      والله‌برا‌من هنوز واریز نشده3/500هم‌تا‌االان‌قرض‌کردم‌تا‌اخر‌فروردین‌وه‌کار‌کنم

    • مهتاب

      تورابخدا اینقدر حقو ق کارگر بدبخت را تو بوق وکرنا نکنید خواهر من حقوق شان را از شرکت نفت میگیره ۱۲ ملیون انوقت در باره حقوق اینها جار نمیزنید عدالتی وجود نداره

  • ناشناس

    هنوز کشوری به حساب تا الان واریز نشده

  • منصور

    آخ جون پولدار شدیم این همه پول را چطور خرج کنیم ,,،😂😪😂😪

  • ناشناس

    احکام صادره شده بازنشستگان علوم پزشکی رو پرداخت کنید قرار بود عملی بشه! جای تأسف داره!؟

  • الهام

    سلام حقوق بازنشستگان کشوری دادن ولی چرا عائله مندی و حق اولاد مارو نریختن حساب

  • هوشمند

    با ابا این عیدی ما را شرمنده کردید عیدی خودتان زیاد باشد میلیاردی درآمد داریدی

  • هوشمند

    عیدی خیلی زیاد بود کم می کردین شاید از خودتان کم بیاد

  • امیر سیروس پور

    پدر من هم بازنشسته لشکری هست. پری روز واریز شده.خیلی ممنون از دولت محترم.

  • فرزانه

    کارگران سالها بیمه و مالیات هنگفتی پرداخت میکنند بدون هیچ امکانات و مزایایی که حداقل در زمان بازنشستگی دستشون جلوی کسی دراز نباشه یک کارگر هیچ یک از امکانات کارمندان دولت را ندارد نه وام نه پاداش نه اضافه کاری در آخر سر هم دولت محترم آمده همه ی پولها را جمع کرده برده خرج خودشو کارمنداش کرده و ما که خودمون مثلا پس انداز کردیم باید بشینیم ببیینیم دولت چه تصمیمی برای ما میگیرد هر چند که وقتی از دولتیها در راس تامین اجتماعی باشند انتظار بیشتری نمیتوان داشت باز هم کارگران باید برای احقاق کمترین حق و حقوقشان باید در کف خیابانها باشند این مایه ی شرمساری برای سازمان عریض و طویل تامین اجتماعی است چرا دست دولت را از منابع ما کوتاه نمبکنید چرا از سود این سازمان به کارگران هیچ بهره ای نمیرسد و هزاران چرای دیگر چرا سازمان بیلان مالی را ارائه نمیکندو…..