کد مطلب: ۵۷۰۶۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

واریز یارانه نقدی مرداد / پرداخت حقوق بازنشستگان از فردا آغاز می‌شود

واریز یارانه نقدی مرداد / پرداخت حقوق بازنشستگان از فردا آغاز می‌شود

از ساعات اولیه امروز دولت رئیسی باید یارانه نقدی مرداد را به حساب ۷۸ میلیون نفر واریز کند، سازمان تامین اجتماعی نیز باید واریز حقوق مرداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران را شروع کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ساعات اولیه امروز دولت رئیسی باید یارانه نقدی مرداد را به حساب ۷۸ میلیون نفر واریز کند، سازمان تامین اجتماعی نیز باید واریز حقوق مرداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران را شروع کند.

یارانه نقدی مرداد

یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مرداد امسال ساعت ۲۴ امروز پرداخت می‌شود.

مبلغ این یارانه که از مرحله اول ثابت بوده، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ازای هر نفر است که به حساب سرپرستان خانوار ۷۸ میلیون نفر واریز می‌شود.

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی انجام شده، این ماه چهاردهمین قسط از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی مرحله اول وام کرونا از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات را دریافت کرده‌اند کسر می‌شود.

این یارانه اولین یارانه‌ای است که باید دولت سیزدهم به حساب یارانه‌بگیران واریز شود. واریزی بعدی دولت به پرداخت یارانه معیشتی بنزین در شهریور مربوط می‌شود.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی باید حقوق بازنشستگان را واریز کند.

واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در ماه‌های گذشته از روز بیستم هر ماه شروع شده و به نظر می‌رسد در این ماه نیز باید از فردا شروع شود.

از اردیبهشت امسال قرار است مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان واریز شود اما سازمان تامین اجتماعی پس از چندین وعده اجرایی نشده می‌گوید که بودجه پرداخت این مابه‌التفاوت را ندارد.

چند روز قبل رئیس کانون بازنشستگان استان تهران در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: چند روز قبل با رئیس سازمان تامین اجتماعی جلسه داشتیم و ایشان قول داده‌اند که مابه‌التفاوت در چند روز آینده واریز شود.

براساس اظهارات او، رئیس سازمان تامین اجتماعی همچنین وعده داده که مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان را در نهایت تا دو هفته آینده این واریزی انجام می‌شود. بنابراین این واریزی باید نهایتا تا پایان مرداد (دو هفته آینده) انجام شود.

در پایان مرداد همچنین باید وام ۱۰ میلیون تومانی بیش از ۲۰ هزار بازنشسته و وظیفه‌بگیر صندوق بازنشستگان لشگری و کشوری واریز شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حقوق رو که دیر پرداخت میکنین، دیگه چرا ۴۰۰ هزارتومان کم میکنین؟

  • ناشناس

    چرا حقوقها اینقدربالاوپایین میشه بجای اینکه ببریدبالاحقوقهارومیاریدپایین ماحرفهامونوبایدبه کی بگیم

    • عبدلله.

      کوگوش شنوانگردنیست

  • ناشناس

    سلام مستمری بگیر کار افتاده هستم‌ روماتیسم قلبی دارم ‌ضربان قلبم ۱۰ درصد است مستاجر هستم توزیززمینی زندگی می کنم خواهش میکنم وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران نیازمند حقوق بشر مردادماه نگرفتم

  • ناشناس

    سلام مستمری بگیر کار افتاده هستم‌ به شام و شب محتاجیم هنوز حقوق واریزنشده همچنین وام‌ مستاجر هستم توزیززمینی زندگی می کنم خواهش میکنم کمک کنید زینب کریم پور ی سرناوی

  • ناشناس

    چرااخه حقوق هارونمیریزن امروزششم شهریور تاکی تاخیر دارین اخه ماهزارجورقسط وقرض داریم یکجوری میرسونیم تابتونیم بدیم چرااینقدربی وجدانین چقدرتاخیر

  • اسمان

    امروز ۹شهریور چرا حقوق رو نمیریزن ،

  • ناشناس

    ایا امرو امروز ۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ هست ایا حقوق بازنشستگان کد دار فرش دست با واریز شده اگه شده لطف کنیدبهمن هم بگوید خاش میکنم

  • ناشناس

    خیلیممنونم که برای مو ایقدر ساده جواب سوالاات رامیدهید خیلی ممنونم ازشماها اینقدر زحمت میکشید

  • ناشناس

    ایاایاحقوق باز نشستگان تامین اجتماعی واریز شه اگه اطلا ی دار لطفان من را در گریان بزارید

    • ناشناس

      سلام
      رفتم تامین اجتماعی گفتند حقوق مرداد و شهریور باهم واریز میکنند

  • ناشناس

    سلام دوستان عزیز لطفا وارد این سایت بشید و امضا کنید تا حقوق دختران مستمری کم نشود،(کارزار مخالفت با کاهش سهم دختران از حقوق بازنشستگی پدر)