کار واریز سود سهام عدالت که از سوم اسفند آغاز شده، تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.
به گزارش تجارتنیوز، کار واریز سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۷ از روز سوم اسفند جاری به حساب مشمولان آغاز شده است.
برای هر برگ سهام یک میلیون تومانی،مبلغ ۲۰۵ هزار تومان سود واریز میشود و به این ترتیب هر مقدار که از ارزش سهام کاسته شود، سود واریزی هم کمتر خواهد بود.برخی مشمولان نسبت به واریز نشدن سود خود سوال داشتند؛ این در حالی است که واریز سود سهام عدالت ادامه دارد.
نکته حائز اهمیت آن است که سود سهام عدالت بر خلاف یارانه نقدی که فقط به حساب سرپرست خانوار واریز میشود، به حساب بانکی تکتک مشمولان واریز میشود؛ یعنی هر عضوی از خانوار که دارای برگه سهام عدالت است باید شماره شبای بانکی خود را در سامانه سازمان خصوصیسازی وارد کند تا سود به حساب وی واریز شود.
به گفته مسئولان، هنوز حدود پنج تا شش میلیون مشمول شماره شبای بانکی خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام نکردهاند و طبیعتا تا زمانی که شماره شبا اعلام نشود، واریز سود سهام عدالت برای این افراد امکانپذیر نخواهد بود. گفتنی است؛ از سال ۸۴ تا ۸۷، تعداد ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ ایرانی سهامدار عدالت شدند که طبق آخرین آمار از این تعداد بیش از ۲ میلیون نفر فوت کردهاند اما با توجه به اینکه افراد فوت شده هم کماکان سهامدار عدالت هستند و ورثه آنها حق استفاده از سهام عدالت متوفیان را دارند، فهرست مشمولان سهام عدالت همان عدد ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر باقی مانده است و با توجه به عدم پیش بینی قانونی برای ثبت نام جدید، به هیچوجه، امکان اضافه کردن مشمول جدید در سهام عدالت وجود ندارد.
منبع: روزنامه عدالت
وارد سامانه که میشم نوشته ۳ اسفند ۱۰۰ هزارتومان بحسابت واریز شده درصورتیکه واریز نشده.پرینت بانک هم اگه بگیرید معلوم میشه که واریز نکردند.از کی سوال کنیم این موضوع رو؟؟
سلام من 2بارسهام گرفتم ولی این بار که اسفند ماه پرداخت کردن هیچ پولی برا من واریز نشد باید چکار کنم
لطفان جواب مار بدهید متشکرم خیلی فقیریم یک پاه چب ویک کلیه چپم ازدست دادام درعوض بهزیستی هم هیچ اقدامی به پرونده مانیکند رحمت محمدی باکدملی ۲۸۸۹۶۸۶۵۲۳لطفان به ما کمکی اقدام بنمایید باتشکر فراوان از زحمات شما
من سرپرست ۷نفرهستم یک پاه ویک کلیه ندارم از۸نفرایک نفرسهام عدالت میگیرد یک فکری به حال ماکنید لطفان رحمت محمدی ازآذربایجان غربی شهرستان سردشت روستای نلاس خیابان ورزش
هنوز سود سهام عدالت برای من واریز نشده در سایت میزند صف ارسال به بانک
معنون ازراهنماهایتان وخسته نباسید
واقعا شورشو دراوردن هم شماره شبا مون درسته هم سال پیش ریختن ولی امسال واریز نشده واقعا کسی نیست پیگیری کنه .مردم به کجا اعتراض کنند؟؟؟
چرابازنشرنمیکنی نظرمو تجارت نیوز!؟!بنده مشگل شبای بانکی ندارم!باچه زبونی بگم!خودشون سبزرنگ شماره شبای بانک ملی موتاییدکردند!؟؟چرامطلقاسودبنده که چندرغازه واریزنشده پس امروز۱۴ اسفند۹۸؟!!!؟هی الکی نگندشماره شبا شماره شبا!!؟مثلامنیکه همه چیم درسته وشبام تاییدچه گلی سرم زدیدکه براونیکه نداده بزنید!!؟چرااینقدردروغ میگیدمسعولان تشنه خدمت!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟!
سلام سود سهام عدالت به کارت های ملت واریزشده؟
سلام کسانی که سود سهام نگرفتن از کجا پیگیری کنند لطفا مسوولین پاسخ دید