کد مطلب: ۵۶۷۳۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین واریزی مرداد تا چند روز آینده

اولین واریزی مرداد تا چند روز آینده

در روز یکشنبه هفته آینده یعنی ۱۰ مرداد، بیست و یکمین مرحله یارانه معیشتی بنزین به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین واریزی مرداد در چند روز آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. این مرحله بیست و یکمین مرحله از واریز یارانه معیشتی بنزین است.

این یارانه به طور منظم ساعت ۲۴ روز دهم هر ماه پرداخت می‌شود که در این ماه نیز در روز یکشنبه هفته آینده ۱۰ مرداد واریز می‌شود.

واریز یارانه از آذر سال ۹۸ و پس از افزایش قیمت ۲۰۰ درصدی بنزین مصوب شد. در واقع دولت قیمت انرژی را بالا برد و اعلام کرد که از منابع حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی یارانه پرداخت می‌کند.

قرار شد هر ماه لیست یارانه‌بگیران به‌روزرسانی شود و در حال حاضر ۶۰ میلیون نفر این یارانه را دریافت می‌کنند. این یارانه به حساب تک به تک افراد واریز نمی‌شود، بلکه تمام یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در پاییز قبل حدود هفت میلیون خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند. این وام به پشتوانه یارانه معیشتی پرداخت شد و قرار بود اقساط آن از این یارانه ماهانه کسر شود.

هشتمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی ازحساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده‌اند کسر می‌شود.

پس از واریز یارانه معیشتی نوبت به واریز یارانه نقدی می‌رسد. واریز یارانه نقدی نیز به صورت منظم در روز بیستم هر ماه انجام می‌شود. پرداخت این یارانه دو هفته بعد انجام می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    بابا ایول با گرانینون چرا یارانه را قطع کردین بچم پوشک نداشت

  • ناشناس

    دهم مرداد گذشت ولی برا ما واریز نشد معیشتی

  • یارا

    جناب ریسی خدایی حالا که رای آوردی خوب پس به داد مردم برس ….سعی کن مثل روحانی نباشی که انگار نه اومد نه رفت . بخدا ظلم که کار مردم بهت رای بدن ولی تو هیچ کار ه خوشحال کننده ای نکنی برامون .‌. مردم گرفتارن حده اقل تو یارانه رو اضافه کن .روحانی که دلش نیومد ۴۵ و پونصد و روندش کنه حداقل بکنه ۵۰ خخخخخ

    • ناشناس

      چطور نفهمیدی که روحانی آمد مردم بیچاره کرد رفت من تا عمر دارم روحانی رومثل شبح جلو چشمام میبینم

  • ناشناس

    با سلام قبلا که وام یک میلیونی به خانوارها دادید به ما ندادیدومعیشیتی بنزین هم و نمی دادید ولی حالا دو ماهی هست که واریز میشه میخواستم بدونم تکلیف وام که برا ما واریز نشده و اون چن ماهی که معیشتی را ندادید چی میشه لطفا رسیدگی شود ممنون

  • ناشناس

    با عرض سلام من یک معلول جسمی حرکتی هستم
    کمک هزینه سه ماهه بهزیستی و حق پرستاری کی واریز میشه آفای ریسی چرا معلولین محهول الهوبه ؤ خیلی شدید یک مستمری دریافت نمیکنند

  • ناشناس

    وآریزی بانک رفاه کارگران مستمری مددجویآن بهزیستی کی واریز میکنه من اس ام اس دارم واریز نشد

  • سرباز وطن

    سلام من فقط یارانهبرامون پرداخت میشه و معیشتی نداریم‌والا ی کسایی بهشون تعلق گرفته که اصلا نیاز ندارن

  • ناشناس

    سلام لطفا بررسی بشه که چرا معشیتی مرداد ماه رو که ۵۰۰بود ۱۸۰واریز شده الباقی کجا رفت با تشکر از شما بزرگان که مارو هم زلیل کردین

  • ناشناس

    براثرفقیری چاره ای ندارم یاخودکشی میکنم یافرزندانم وخودم باهم میمیریم

  • ناشناس

    یارانه چند ماه له ماه مبدن