کد مطلب: ۴۹۵۱۱۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرداخت اولین یارانه آذر ماه در فردا / اعتراض به یارانه معیشتی کی بررسی می‌شود؟

پرداخت اولین یارانه آذر ماه در فردا / اعتراض به یارانه معیشتی کی بررسی می‌شود؟

اولین یارانه آذر ماه که یارانه معیشتی بنزین است فردا به حساب سرپرستان خانوار حدود 60 میلیون نفر از جمعیت کشور واریز می‌شود، مبلغ آن طبق روال 12 ماهه اخیر تغییری نکرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یارانه معیشتی آذر ماه برای حدود 60 میلیون نفر از جمعیت کشور فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

پرداخت این یارانه پس از گران شدن 200 درصدی بنزین در آبان سال گذشته مقرر شد و اولین نوبت واریزی آن نیز در آذر ماه پارسال انجام شد.

طبق روال 12 ماه گذشته که این یارانه واریز شده، مبلغ آن برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

قرار بود در ماه‌های خرداد و آذر امسال لیست یارانه‌بگیران معیشتی به‌روزرسانی شود، رئیس روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی شناسایی مشمولان در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: طی ماه‌های اخیر درخواست‌های اعتراض متقاضیان دریافت یارانه بنزین بررسی شده و در صورتی که پذیرفته شده به لیست مشمولان اضافه شده است.

به گفته حامد شمس، درخواست‌های اعتراضی که اخیرا ثبت شده در آذر ماه بررسی می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرایارانخ ۲۷ آذربه حساب ما پرداخت نمیشود درحالیکه حقوق ما۲میلیون بیشترنمیباشد

  • ناشناس

    سلام این یارانه آذرماه را به هرکه خونه وماشین وپول زندگی راحتی دارند دادند وبقیه که بیکارند وبا چکنم نکنم زندگی می کنند پرداخت نکردند به ما که شوهرم یک ساله بیکاره نه معیشتی میدند نه یارانه آدرماه را .

  • ناشناس

    ما یه خانواده پنج نفره هستیم شوهرم سه ماه بیکار وام اول گرفتیم ولی وام دوم و۱۰۰هزارتومان معشیتی را برامون واریس نکردین من الان چکار کنم بیکار درامدی هم ندارم خاهشن حساب همسرانه سر پرستان هم چک کنید به هر کی پول دارن دادین به قیرز ماه ماکه فقت اسم بیمه رومونه

  • ناشناس

    ایا معوقات معیشتی را به ما میدهند ما این ماه تازه اولین معیشتی را گرفتیم یعنی در99/10/10

  • رسول

    وام اول به ما دادین ولی وام دو و ۱۰۰ هزارتومان معشیتی را برام واریس نکردین من سه ماه پیش بیمه داشتم ولی من از وقتی که بیکار شدم بیمه هم نریختم من هم معشیتی بنزن را مگیرم وهم یارانه چهرا برای من واریس نکردین من سه تا بچه کوچیک دارم به خدا اتیاج دارم تور خدا برسی کنید ببنید که از کی بیمه واریس نکردم از اون موقه بیکار هستم

  • رسول

    لطفا برای ماهم واریس کنید من بیکارم

  • Reza

    سلام افرادی که درسال ۹۹ مشمول شدندچرامعوقات روبراشون واریز نمیکنین ازاذر۹۸که این طرح پیاده شدبنزین گران شدپس معوقات هم حق افرادجامانده میباشد لطفا پیگیری نمایید

  • Reza

    لطفا درمورد۲۰۰تومنی که درسالفروردین۹۷ برای یک میلیون نفرجامانده هم هنوز واریز نشده خواهشا پیگیری کنید گفتن بودجه تامین شودواریزخواهیم کردهنوزدوسال میگذره هنوزواریز نشده

  • نجمه

    سلام من یک زن سرپرست خانوار هستم دختر شش ساله دارم اجاره نشین هستم کسی به داد ما برسه

  • نجمه

    من یک زن سرپرست خانوار هستم دختر شش ساله دارم اجاره نشین هستم کسی به داد ما برسه