کد مطلب: ۷۳۳۳۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ماجرای وام طرح نگین بانک سپه چیست؟

ماجرای وام طرح نگین بانک سپه چیست؟

بانک سپه در طرح‌های متنوعی اقدام به پرداخت تسهیلات مختلف با توجه به شرایط متقاضیان کرده است. اما ماجرای وام طرح نگین بانک سپه چیست و چه کسانی می‌توانند از این طرح‌ها استفاده کنند؟

به گزارش تجارت‌‌نیوز ، بانک سپه در طرح‌های مختلفی به متقاضیان وام می‌دهد. این وام‌ها با توجه به میزان سپرده متقاضیان، شرایط متفاوتی دارد. اما ماجرای وام طرح نگین بانک سپه چیست؟

آنطور که در سایت این بانک اعلام شده است، وام طرح نگین بانک سپه شامل سه طرح نگین آتیه، نگین اعتماد و نگین مهر می‌شود.
در ادامه شرایط دریافت وام طرح نگین بانک سپه را در هر کدام از این موارد می‌خوانید. ضمن اینکه این بانک کارت اعتباری با نام بهین کارت هم دارد.

طرح نگین آتیه بانک سپه

طرح نگین آتیه، یکی از زیرمجموعه‌های وام طرح نگین بانک سپه است. بر اساس این طرح متقاضیان می‌توانند بر اساس میانگین سپرده خود در دوره زمانی 2 تا 12 ماهه، انواع تسهیلات در اقساط متنوع استفاده کنند.

در این نوع وام طرح نگین بانک سپه به ازای هر ماه انتظار بیشتر به حداقل مدت انتظار که 2 ماه است، به تعداد اقساط 12 ماه اضافه می‌شود. در حالتی دیگر به ازای هر ماه انتظار بیشتر 50 درصد میانگین موجودی حساب به مبلغ تسهیلات اضافه می‌شود. در این مورد وام طرح نگین بانک سپه انتقال امتیاز و مازاد امتیاز تسهیلات به اعضای خانواده امکان‌پذیر است.

طرح نگین اعتماد بانک سپه

نگین اعتماد یکی دیگر از زیرمجموعه‌های طرح نگین بانک سپه است. در این طرح متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ویژه طرح نگین اعتماد در دو نوع کوتاه مدت عادی و یا کوتاه مدت 6 ماهه، از مزایای این طرح استفاده کرد.

در این مورد از وام طرح نگین بانک سپه متقاضیان امکان دریافت سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری و دریافت تسهیلات فوری را دارند.
ضمن اینکه در این طرح نیازی به معرفی ضامن برای دریافت تسهیلات وجود ندارد.

در این طرح نگین بانک سپه نیز امکان انتقال امتیاز برای اعضای درجه 1 خانواده وجود دارد. قابلیت واریز و برداشت از سپرده‌های کوتاه مدت عادی نگین اعتماد (برای مازاد بر مبلغ وثیقه شده برای تسهیلات) نیز برای متقاضیان در این طرح فراهم است.

همچنین مشتریانی که به دنبال کنترل ریسک اعتباری، نقدینگی و عملیاتی در کسب‌وکار خود بوده و با سپرده‌گذاری و حفظ نقدینگی خود در پی تأمین سرمایه در گردش از بانک و بازپرداخت اقساطی آن هستند، نیز توصیه می‌شود.

آنطور که در سایت این بانک نوشته شده، حداقل مبلغ پرداخت تسهیلات در این نوع وام طرح نگین بانک سپه سه میلیون تومان است. ضمن این‌که حداقل مدت انتظار یک روز و تعداد اقساط نیز 12 تا 36 ماه عنوان شده است.

شرایط استفاده از طرح اعتباری نگین مهر

در این طرح نگین بانک سپه ، متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب ویژه بر اساس میانگین موجودی خود در دوره زمانی دلخواه یعنی 3 تا 9 ماهه، از امتیاز وام وام قرض‌الحسنه تا 2 برابر میانگین حساب استفاده کنند. ضمن این‌که کارمزد این تسهیلات 2 تا 4 درصد است.

در طرح نگین مهر بانک سپه، به ازای هر ماه انتظار بیشتر نسبت به حداقل مدت انتظار(3 ماهه)، به تعداد اقساط 4 ماه اضافه می‌شود. همچنین به مبلغ امتیاز وام به میزان 25% میانگین موجودی (تا سقف 2 برابر) اضافه می‌شود.

همچنین در ازای هر ماه بیشتر انتظار، نرخ کارمزد از 4 درصد به 2 درصد کاهش می‌یابد.

در این طرح مانند طرح‌های قبلی، متقاضیان امکان انتقال امتیاز و مازاد امتیاز وام را به افراد را به پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر دارند.

ضمن این‌که در این وام طرح نگین بانک سپه، میزان اعطای وام بین یک تا 50 میلیون تومان متغیر است تعداد اقساط نیز 12 تا 36 ماه است. مدت انتظار برای وام نیز بین 3 تا 9 ماه متغیر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام ، اینجانب بعد از سه ماه سرمایه گذاری در این طرح نزد بانک سپه ،این بانک از پرداخت وام سر باز زد و اعلام کرد این طرح در سامانه باز نمیشود

    • ناشناس

      سلام .جزء طرح های تعهدی بانک میباشد .بانک ملزوم به پرداخت تسهیلات میباشد .در غیر اینصورت در صورت انصراف وام گیرنده باید سود مابالتفاوت ۱۰درصد به مشتری بدهد .اگر در طرح تسهیلات ۱۸درصدی سرمایه گذاری کرده باشد .

  • سحرسلحشور

    سلام من ده میلیون سپرده دارم چگونه میتوانم از تسهیلات بانک بهرمند شوم

  • ناشناس

    سلام.ما سه ماه پیش جهت اخذ وام در شعبه بانک سپه افتتاح حساب کردیم الان متصدی تسهیلات میگه چون شما کارمند هستین و قبلا از بانکهای دیگر وام برداشتین شما رو شامل نمیشه،،در حالی که همون روز اول افتتاح حساب بهشون گفته بودیم که از بانکهای دیگر وام گرفتیم

    • حجت

      سلام، اینو باید قبل از افتتاح حساب اطلاع رسانی میکردن، ک متاسفانه اصلا واسشون مهم نیست، منم شانسی متوجه شدم دقیقا بعد از افتتاح حساب

    • ناشناس

      امتیاز رو میتونی انتقال بدی

  • ابوالفضل

    باسلام دوستان آیا کسی تواین روزها اخرسال از این چند طرح وام گرفته من هردفعه میرم شعبه کارمند اعتبارت یجوری ردم می‌کنه الان مدارک ضامن هم بردم فقط موند امضا ضامن میگه فعلا جلو وام بسته شده هر روز زنگ بزن باز بود بیا حالا میخواستم بدونم کسی این وام گرفته

    • ناشناس

      سلام ، منم افتتاح حساب کردم چهار ماه پیش ، الان برای وام میرم میگه جلوش بسته است نمیدونم چرا