کد مطلب: ۵۷۴۲۰۴

آغاز واکسیناسیون اصناف تهران از هفته آینده

آغاز واکسیناسیون اصناف تهران از هفته آینده

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران، با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسان و گروه یک آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قاسم نوده‌فراهانی در این مورد افزود: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.

وی گفت: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیری‌های انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز می‌کنیم.

واکسیناسیون بازرسان

نوده‌فراهانی افزود: عده‌ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده‌اند، اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جا‌های شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند علاوه بر این‌ها گروه یک اصناف همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند بنابراین در مرحله اول اولویت ما گروه یک مشاغل و بازرسین هستند و بعد در ادامه تمام اصناف در تهران واکسینه می‌شوند.

دستورالعمل‌ها بعد از واکسیناسیون هم باید رعایت شوند

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان افزود: تا زمانی که ۶۰ میلیون نفر واکسن را تزریق نکنند اثر آن مشخص نمی‌شود و مهم‌تر از آن اینکه بعد از زدن واکسن هم باید دستورالعمل‌ها را به درستی رعایت کرد.

وی با درخواست از تمامی اصناف برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: اگر بازرسان با واحد‌هایی مواجه شوند که دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند حتماً برخورد قاطع می‌شود.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.