کد مطلب: ۵۷۶۹۷۱

آغاز ثبت‌نام برای واکسیناسیون اعضای خانواده پزشکان 

آغاز ثبت‌نام برای واکسیناسیون اعضای خانواده پزشکان 

ثبت‌نام برای واکسیناسیون اعضای خانواده افراد عضو در سازمان نظام پزشکی بر علیه کرونا، آغاز شد. اعضای سازمان می‌توانند با مراجعه به داشبورد شخصی خود، فرایند ثبت‌نام را انجام دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سازمان نطام پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درنظر گرفته شدن اولویت برای اعضای خانواده کادر درمان جهت واکسیناسیون کرونا، اعضای سازمان نظام پزشکی می‌توانند با مراجعه به داشبورد شخصی خود ثبت‌نام کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: روند ثبت‌نام این گونه است که اعضای سازمان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان و قسمت ورود اعضا با وارد کردن شماره نظام پزشکی خود وارد قسمت داشبورد شخصی خود شوند و در قسمت خدمات من و از گزینه ثبت‌نام اعضای خانواده استفاده کرده و اعضای خانواده خود را ثبت نام کنند.

بر اساس اطلاعیه سازمان نظام پزشکی ، در این قسمت یک ویدئوی آموزشی هم برای چگونگی ثبت‌نام جاگذاری شده است که تماشای آن به سئوالات اعضا پاسخ می‌دهد.

این سازمان در پایان اطلاعیه خود آورده است که براساس آئین‌نامه درنظر گرفته شده اعضای مجرد و متاهل سازمان به صورت متفاوت می‌توانند افراد متفاوتی را ثبت‌نام کنند. برای مثال اعضای متاهل می‌توانند همسر و فرزندان بالای هجده سال خود را ثبت‌نام کنند و نمی‌توانند پدر و مادر خود را ثبت‌نام کنند ( ایسنا ).

به گزارش تجارت‌نیوز، براساس آخرین اعلام رسمی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۹ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۴۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۱۴۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید.

افراد عادی واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اره فقط ثبت نام میکنن ولی خبری نیست این دومین باره

  • ناشناس

    واقعا نظام پزشکی خیلی خیلی ضعیف عمل کرد در حق جامعه پزشکی،اولا می تونست واکسن بهتری برای تزریق انها در نظر می گرفت. ثانیا فرزندان این گروه با اینکه ثبت نام کردن از ابتدا،هیچ خبری نشد،در حالی که ارگانهایی مثل بانک فرزندانشون داره تزریق واکسن می کنن. واقعا باید تاسف خورد

  • دکتر سعيد دکامی

    تا حالا دو بار اعضای خانواده ام را ثبت نام کرده ام ولی پس از انتظار طولانی خبری از سازمان نظام پزشکی دریافت نکرده ایم ، شرمسار خانواده ام هستم که جز ویروس کووید چیزی نصیبشان نکرده ام.