کد مطلب: ۷۲۸۲۵۸

واکنش کی‌روش به شکست تاریخی ایران:

کسانی که از تیم ملی حمایت نمی‌کنند، در خانه بمانند!

کسانی که از تیم ملی حمایت نمی‌کنند، در خانه بمانند!

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بلافاصله پس از شکست 6 بر 2 تیم ملی برابر انگلیس، اظهار کرد: باید به کسانی که نمی‌خواهند تیم ملی را حمایت کنند، بگویم که بهتر است در خانه بمانند، کسی به آن‌ها نیاز ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کارلوس کی‌روش پس از بازی مقابل انگلیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به نقل از ایسنا؛ وی گفت: هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر در جام جهانی داریم و تلاش می‌کنیم که با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذاریم.

نیاز به کسی که حمایت نمی‌کند، نداریم!

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال چه چیزهایی از دستش خارج است؟ گفت: من سوالتان را متوجه نمی‌شوم. اگر در دست من بود، نمی‌گذاشتم خیلی چیزها اتفاق بیفتد. اگر می‌توانستم بازی را کنترل کنم، من کسی نبودم که اظهارنظر بیشتری داشته باشم. همه می‌دانند که بازیکنان من در چه محیطی هستند.

او گفت: این شرایط، بهترین نیست. از نقطه‌نظر تعهد و تمرکز، شرایط بر بازیکنانم اثر می‌گذارد. آن‌ها انسان هستند. سال‌هاست که آن ها را می‌شناسم. آنها یک هدف دارند و می‌دانیم کسانی که مثل افسانه بودند را دنبال می‌کنند و به آن‌ها افتخار می‌کنم که بازی می‌کنند. من خیلی از کاری که کردم مفتخرم. البته اگر مثالی بخواهید، در 2014 و 2018 حمایت کامل داشتیم اما دیدید که امروز چه اتفاقی رخ داد. باید به کسانی که نمی‌خواهند تیم ملی را حمایت کنند بگویم که بهتر است در خانه بمانند، کسی به آن‌ها نیاز ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما هم تو این شرایط نیازی به فوتبال نداریم