کد مطلب: ۵۱۳۲۳۹

واگذاری سرخابی‌ها به کجا رسید؟

واگذاری سرخابی‌ها به کجا رسید؟

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص جزئیات روند واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قنبری، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص جزئیات واگذاری سرخابی‌ها گفت: اولین شرکتی که واگذار خواهد شد پرسپولیس است چون اطلاعات این باشگاه دقیق‌تر بوده و رسیدگی‌ها کامل شده است.

او افزود: حساب‌های باشگاه استقلال هم در جریان رسیدگی است و این شرکت هم با وقفه یک هفته‌ای پس از پرسپولیس واگذار می‌شود. قرار بود این واگذاری‌ها در دهه فجر انجام بگیرد اما می‌خواهیم واگذاری را با دقت انجام دهیم و گرفتار عجله و اشتباه نشویم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی بیان کرد: شفافیت حساب‌های شرکت‌ها را سازمان حسابرسی بررسی می‌کند و بعد از تایید به سازمان بورس ارائه می‌کند. حساب‌های قبلی تایید شده و اخیرا حساب‌های ۶ ماهه از آن‌ها خواسته شده که به زودی تایید می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینا دقیقا چه درامدی دارن که سوده باشه بخوان بیان تو بورس؟

  • آریا رستمی

    بخریم یا نخریم

  • ناشناس

    یکی از عجایب جهان اینه که استقلال و پرسپولیس تو بورس سود بدن

  • ناشناس

    آفرین دهنوی…
    اون یارو گلیم باف فرعی از چهره اش اصلا معلوم بود اینکاره نیست

  • م.ذ

    کسی نیست توی این مملکت تا جلوی دستکاری بازار بورس رو بگیره. و سازمان بورس رو تحت محاکمه قرار بده که چرا قوانین از خودش در میاره. چرا می خواد دامنه نوسان رو از 2- تا ۶+ تغییر بده این کار به ضرر بازار سرمایه است و ریزش سنگینتر پس از نوسان مثبت کوتاهی در پی داره. و فرض کنید سهمی پایانی آن ۴+ هست و بخواد صف فروش بشه تا مدت‌ها قفل در صف فروش میشه. مشکل بازار خروج پول کلانی بود که در اوج از بازار خارج شد و راه‌حل آن ورود همان نقدینگی هست که ب علت همین دستکاری های سازمان اعتماد برگشته، سهامداران احم.مق شاید فکر کنن این مصوبه نفع بازار باشه و اصلا اینطور نیست بازار خودش باید به تعادل برسه تا به زور بخواید بظاهر ب تعادل برسانید ولی میدونیم که دارید از ملت نوسان میگیرید. یادتون هست گفتن نوسانگیری روزانه رو حذف کردن ولی بیستر ریزش کرد یادتون هست زمان پیش گشایش از ۸و۳۰ ب ۸و۴۵ تغییر دادن ولی بازم بیستر ریزش کرد پس بدونید اینبار هم یه ریز موج مثبت میزنه ولی در عوض سقوط سنگینتر داریم.

    • رهگذر

      ب ضرر بازار سرمایه یا به ضرر شما نوسان گیرها. بازار سرمایه اگر قانون داشت که امثال شما به فکر چپاول مال مردم نبودید وقتی اعتماد رفته بهترین راهکار این است . الان نتیجه انرا دیدید 4 روزه بازار مثبت است چون مردم دیگه ترس از دست رفتن سرمایه را ندارند. شما هم برو در ارز دیجیتال نوسان گیری کن.

    • میلاد

      نوسانگیری یه استراتژی معاملاتی در تایمفرم های پایینه
      ولی اینقدری شما سوادت کمه که نمیدونی اگر نوسانگیر ها نباشن بازار حرکت نمیکنه
      شما همون راهتون رو ادامه بدید و کاری به کار بقیه نداشته باشید

  • رهگذر

    ای بابا عجب گیری دادید به این واگذاری . نمی بینید بازار کشش عرضه اولیه را ندارد مرتب این خبر را بازتاب میدهید

  • ناشناس

    دزپسند خوب نگاه کن ببین حرفت چقدر بی ارزش است مثل خودت مگر نگفتید دهه فجر استقلال وپرسپولیس می اید بورس چه شد دروغ گو خجالت بکش

  • سامان

    تیم فقط پرسپولیس و تراکتور دوتاشون عشق هستند

  • میثم

    عرضه اولیه کزغال رو کسی نخرید.
    اینا هم ترسیدند و جا زدن
    دم مردم گرم

  • ناشناس

    هر چه زودتر دوتا باشگاهه واگذار کنید همون روز قیمت بورس بالا می ره مشتری منتظره با پول نقد پرسوپلیس هر سهمی ۵۰هزارتومن خریدار افغانها اماده