به گزارش تجارتنیوز، در روز چهارشنبه مورخ ۰۷ / ۰۲ / ۱۴۰۱ تعداد ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام “انتقال داده های آسیاتک” به عنوان پانصد و نود و سومین شرکت در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “اطلاعات و ارتباطات(۷۳)” ، گروه و طبقه”خدمات ارزش افزوده” با کد”۷۳۱۰”، در فهرست نرخهای بازار دوم و در نماد” اسیاتک” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
متن کامل اطلاعیه را میتوانید از اینجا + آسیاتک + دریافت کنید.
منبع: فارس
کارگزاری مفید مشکل دارد نمیشه عرضه اولیه را خرید چون در واریز پول پیام دوباره تلاش کنید را میدهد
لطفاً پیگیری کنید
عرضه اولیه رو اگه بتونی یکم وقت بذاری پیگیرش باشی و به موقع بفروشی میتونی سود کنی وگرنه چون اغلب با قیمت بالاتر از ارزش واقعی عرضه میشن در میان مدت ریزش میکنن نمونش همین فجهان
من که هر عرضه را خریدم چهار چشمی حواسم به هیش بود و فروختم سر وقت ولی اینو بگم چیزه ان چنانی بابت سود نداره مگه اینکه تعداد زیادی کد بورسی واسه ی خرید داشته باشی که با فروشش یک چیزی گیرت بیاد وگرنه پولش یک بستنی واسه ی بچه ات به زور می شه اینا به زور و ضرب به پنچاه درصد می رسن که همینم انگار دیگه نمی رسن خودتان می دانید بخرید یا نخرید سود چندانی ندارد
چراعرضه اولیه آسیاتک نمیشه خریدقفله
کارگزاری مفید اول صبح ها همیشه هنگ هست و نمیشه باتابلو جلو رفت….من تصمیم به تغییرکارگزاری گرفتم….
مدیر عامل کارگزاری مفید
مشکل سیستم کارگزاری شما کی رفع می شود . علت چیست چرا پاسخگو نیستید
خوش اومدی من که تاحالا هر عرضه اولیه اومده خریدم.هیچ ضری هم نکردم.