کد مطلب: ۵۷۱۶۹۵

ورود به مازندران ممنوع می‌شود / فرصت ۲۴ ساعته برای خروج پلاک‌های غیر بومی

ورود به مازندران ممنوع می‌شود / فرصت ۲۴ ساعته برای خروج پلاک‌های غیر بومی

فرمانده پلیس راهور مازندران از ممنوعیت ورود به مازندران از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه ۲۴ مرداد خبر داد، این در حالیست که سرپرست پلیس راه استان مازندران نیز اعلام کرد که پلاک‌های غیر بومی ۲۴ ساعت فرصت برای خروج از استان دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیگلری فرمانده پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ورود به مازندران ممنوع شد، گفت: این طرح از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح تا ۵ شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: حدود ۲ هفته منع ورود خودروها در ۶ مدخل ورودی استان اجرا می‌شود‌.

بیگلری از منع ورود بومیان مازندرانی ساکن دیگر استان‌ها به مازندران در این ایام خبر داد و یادآور شد: در این طرح پلیس راه و راهور و نیروی انتظامی حضور دارند.

براساس اعلام تسنیم ، رئیس پلیس راهور استان میزان جریمه خودروهای متخلف در این طرح را ده میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خودروها بعد اعمال قانون به مبدا برگشت داده می‌شوند.

بیگلری همچنین افزود: طرح محدودیت و ممنوعیت ساعت ۲۲ تا ۳ صبح نیز همچنان اعمال می‌شود.

فرصت ۲۴ ساعته خروج پلاک‌های غیر بومی از مازندران

هادی عبادی سرپرست پلیس راه استان مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام ممنوعیت در راه‌های مواصلاتی در سراسر کشور و به دنبال آن ممنوعیت ورود به استان مازندران، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه، ممنوعیت ورود به استان مازندران اجرایی می‌شود و این ممنوعیت تا صبح روز شنبه ۶ شهریور ادامه دارد.

وی با تاکید بر جلوگیری از ورود هرگونه پلاک های غیر بومی اعم از خوش نشین‌ها و غیره در استان خاطر نشان کرد: تمام خوش نشین‌ها و پلاک‌های غیر بومی که در استان حضور دارند تا ۲۴ ساعت فرصت خروج از مازندران را دارند و در صورت مشاهده‌ پلاک‌های غیر بومی در مازندران علاوه بر جریمه یک‌میلیون تومانی، از تردد انها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

سرپرست پلیس راه استان مازندران افزود: در حال حاضر محدودیت سرعت در حال اجرا شدن است اما از فردا ظهر ممنوعیت تردد اجرایی خواهد شد و از ورود پلاک های غیر بومی ممانعت به عمل خواهد آمد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام.تعطیلی ها برای مهار کرونا خیلی خوب.افرادی که در تعطیلی ها جریمه شده اند،آیا جریمه آنها دوبرابر میشوند.ویاافرادی را که نامه از فرمانداری داشتند که تاریخ نامه فرمانداری را تغییر دهند و با تاریخ جدیدبروند به راهنمایی و رانندگی جریمه آنها بخشیده میشود و یا بخشیده نمی شوند؟باتشکر

    • مانلی

      سلام .خیر جریمه انها همان اول دو برابر نمیشود
      وقتی بار دوم جریمه شوند جریمه انها دو برار میشود.
      خیر ب هیچ عنوان جریمه بخشیده نمیشود

  • ناشناس

    فقط میگیدطرف جریمه میشه بعد وارد شهر میشه

    • مانلی

      وقتی پلیس انها را جریمه میکند باید انها را ب محل سکونت برگرداند

  • ناشناس

    راست میگن جریمه رو بکنین ۲۰ میلیون تومن تا کسی حتی فکر سفر به سرش نزنه.کسی که شبی ۱ میلیون فقط اجاره ویلا میده این جریمه واسش چیزی نیست

  • ناشناس

    آخه چقدر این پلیس راه و مسئولین ناتوان و نادان هستند نمیتونن جلوی مسافرهای بی فرهنگ که اکثریت از تهران هستند و بگیرند ، بهتره مردم اقدام کنند پلاک غیر بومی دیدیم شیشه هاشون و میشکونیم ، جواب نفهمی و باید دیگه همینطوری داد

    • مانلی

      نیاید شیشه ماشین های غیر بومی را بشکنین
      باید ب پلیس و پارکینگ خبر دهید و بیان ماشین غیر بومی را ۲۰۰۰۰۰۰تومان جریمه کنن و ب پارکینگ منتقل کنند و تا وقتی جریمه را پرداخت نکنند ماشین را نمیتوانند از پارکینگ بیارن بیرون

    • حسین

      واقعا نمی فهمی یا خودت رو زدی به اون راه، خود پلیس اعلام کرد خیلی از پلاکهای تهران متعلق به شمالی هاست که در تهران خونه اجاره یا خریدند و پلاک تهران گرفتند و همیشه در رفت وآمد هستند، این حرفهای مفت چیه آخه؟

    • ناشناس

      حتما حتما باید مردم جلوشونو بگیرن وگرنه این دولت به فکر مازندران نیست

  • ناشناس

    وقتی شیپور میدین دست شیپو ر چی که زودتر بیان شمال چونساعت ۱۲ جاده رو میبندم بعدا نگین نگفتید (ستاد محدودیت انسان دوستانه)

  • پژمان

    چقدر عقب افتاده
    کشور های اروپایی واکسن زدن میرن استادیوم صد هزار نفری پر میکنن شکا بی کیفیت ها لنگ اینین مردم نرن شمال تازه بهشون میگین خوش نشین ها
    بجای اینکه مردم مسول نشون بدید که دو ساله اب خوش از گلوشون پایین نرفته بی مسولیتی مسولان کشورو نمایان کنین که هنوز واکسن ندارن و‌روزی ۶ تا مدل واکسن اختراع و ابداع میکنن

  • ناشناس

    امروز ۱۱ شهریور …آیا خروج از مازندران ممنوع است ؟