خبر مهم:

کد مطلب: ۱۲۹۳۰۰

وزارت بهداشت از یک شرکت لبنی تقدیر کرد

وزارت بهداشت از یک شرکت لبنی تقدیر کرد

رئیس سازمان غدا و دارو گفت: ما از کارآفرینان تولید کالاهای حوزه سلامت تقدیر می‌کنیم تا نشان دهیم که سیاست وزارت بهداشت در چهار سال گذشته در خدمت توسعه توانمندی‌های ملی، اقتصاد مقاومتی، رشد اشتغال، حمایت از تولید داخل و به ویژه حمایت از تولید دانش بنیان بوده است. به گزارش تجارت نیوز،دکتر رسول دیناروند

رئیس سازمان غدا و دارو گفت: ما از کارآفرینان تولید کالاهای حوزه سلامت تقدیر می‌کنیم تا نشان دهیم که سیاست وزارت بهداشت در چهار سال گذشته در خدمت توسعه توانمندی‌های ملی، اقتصاد مقاومتی، رشد اشتغال، حمایت از تولید داخل و به ویژه حمایت از تولید دانش بنیان بوده است.
به گزارش تجارت نیوز،دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این مراسم گفت: امروز ما از کارآفرینان تولید کالاهای حوزه سلامت تقدیر می‌کنیم تا نشان دهیم که سیاست وزارت بهداشت در چهار سال گذشته در خدمت توسعه توانمندی‌های ملی، اقتصاد مقاومتی، رشد اشتغال، حمایت از تولید داخل و به ویژه حمایت از تولید دانش بنیان بوده است.
در این مراسم همچنین علاوه بر شرکت کاله از تولیدکنندگان محصولات شیرین عسل، میهن ، گلرنگ، آی‌سودا و مهرام نیز قدردانی شد.
دکتر دیناروند هدف از حمایت از تولیدکنندگان محصولات غذایی توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را تشریح کرد و افزود: درست است که وظیفه سازمان غذا و دارو تضمین سلامت کالاهای سلامت محور بوده و ما هیچ گاه از دفاع از سلامت مردم کوتاه نیامده‌ایم، اما حمایتمان از شرکت‌های تولید کننده نشان می‌دهد که وزارت بهداشت در حوزه اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های کمک کننده‌ای داشته است و حتما این کار را ادامه می‌دهیم.
سامانه حامی مربوط به تولید، تامین و توزیع شیرخشک افراد مبتلا به بیماری های متابولیک است که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی رونمایی و آغاز به کار کرد .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.