کد مطلب: ۶۹۴۰۰۲

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور ۱ شهریور

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی کشور ۱ شهریور

رییس پلیس راه مازندران اظهار کرد: در آزاد راه تهران شمال و محور هراز، تردد خودروها در زمان حاضر عادی و روان در جریان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محورهای شمال درحال‌حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار کرد: در آزاد راه تهران شمال و محور هراز، تردد خودروها در زمان حاضر عادی و روان در جریان است.

به نقل از ایرنا ، رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه‌شنبه اظهار کرد: در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمال هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: در آزاد راه تهران شمال و محور هراز، تردد خودروها در زمان حاضر عادی و روان در جریان است.

سرهنگ جهان تاب افزود: جاده کندوان هفتم و هشتم شهریورماه جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۶ عصر به علت اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سامانه تهویه تونل کندوان مسدود و تردد خودروها در این ایام از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.