کد مطلب: ۶۵۹۶۵۱

جاده هراز و کندوان یکطرفه می‌شود

جاده هراز و کندوان یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها فردا جاده‌های هراز و کندوان یکطرفه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین وضعیت‌ جاده‌های شمال به چه صورت است؟

به نقل از صدا و سیما ، رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون محور‌های کوهستانی استان بارانی مه گرفته و لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه از این مسیر‌ها تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: آمد وشد خودرو‌ها هم در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

او به رانندگان توصیه کرد از توقف در محور‌های کوهستانی خصوصا گردنه‌ها که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه به همراه دارد پرهیز کنند.

سرهنگ جهان تاب به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز و کندوان روز جمعه اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع است.

او ادامه داد: از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه می‌شود.

سرهنگ جهان تاب تاکید کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

او تاکید کرد: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.