کد مطلب: ۵۳۲۲۸۳

بازارگرمی نامزدهای ریاست جمهوری؛

وعده یک نامزد انتخابات؛ تقسیم کابینه بین زنان و مردان

وعده یک نامزد انتخابات؛ تقسیم کابینه بین زنان و مردان

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکثر قاطبه اصلاح‌طلبان مردمی از من حمایت خواهند کرد و من کاری به اصلاح‌طلبان و آن رمال‌هایی که امروز مملکت را به این روز کشاندند و این بی انگیزی را رقم زدند ندارم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات امروز (جمعه ۳ اردیبهشت‌ماه) طی نشست خبری با اصحاب رسانه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. بخش‌های از صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

- من برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برنامه دارم که تدوین شده و تاکید دارم که مردم باید به برنامه‌های عملی رای بدهند.

-۵۰ درصد کابینه من را خانم‌ها و ۵۰ درصد دیگر را آقایان توانمند تشکیل خواهند داد. همین جا اعلام می کنم که معاون اول من یک خانم خواهد بود.

- جامعه ما امروز با مشکلات عدیده ای رو به رو است که به اقتصاد ما گره خورده است باید نخست مشکلات اقتصادی را حل کرد تا بتوان در مورد نارسایی‌های اجتماعی را حل کرد. گره اجتماعی زمانی حل می شود که مشکلات اقتصادی مرتفع شود.

-در دولت من هیچ مسئولی که قبلا مسئولیتی داشته و اموال خود را شفاف سازی نکرده در دولت من جایی نخواهد داشت.

-بنده به نفع هیچ نامزدی کنار نخواهم رفت و تا آخر در صحنه خواهم ایستاد و از تهدیدها و تهمت‌ها واهمه ندارم. اکثر قاطبه اصلاح‌طلبان مردمی از من حمایت خواهند کرد و من کاری به اصلاح‌طلبان و آن رمال‌هایی که امروز مملکت را به این روز کشاندند و این بی انگیزی را رقم زدند ندارم. من برای اصلاح اصلاحات وارد آمدم.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.