خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۴۵۷۱

مشاور تیم مذاکره کننده ایران در توییتر نوشت:

پاسخ آمریکا قاطع نیست / فعلا جزئیات منتشر نمی‌شود

پاسخ آمریکا قاطع نیست / فعلا جزئیات منتشر نمی‌شود

مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران توییتی در ارتباط با پاسخ آمریکا به ایران منتشر کرد و برخی اظهارات پیرامون این پاسخ را اشتباه دانست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران توییت مهمی در ارتباط با پاسخ آمریکا به ایران منتشر کرد و برخی اظهارات پیرامون این پاسخ را اشتباه دانست.

سید محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در حساب توییتری برخی ایده‌ها درباره پاسخ آمریکا به ایران را نادرست خواند. مرندی ساعتی پیش در توییتر نوشت: اینکه می‌گویند آمریکا «پاسخی قاطع» به ایران داده، اشتباه است.

مرندی در این توییت از ارائه جزئیات درباره پاسخ واشنگتن به تهران امتناع ورزیده است. اما به دستاوردهایی برای ایران اشاره کرده که به گفته وی در پایان فصل به وضوح قابل مشاهده خواهند بود.

مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در توییتی نوشت: حال نمی‌توانم وارد جزئیات شوم ولی این ایده که "پاسخ قاطعانه" از سوی آمریکا آمده اشتباه است. ایران طی روزها و همچنین ماه های گذشته به چیزهای زیادی دست یافته است. زمانی که این فصل بسته شود، همگی می توانند این را به وضوح ببینند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سیاست هزار و یک رنگ دارد ، حالا ها حالا ها توافقی حاصل نمی‌شود