کد مطلب: ۴۵۸۲۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پاسخ سامانه سعدی به مشکلات سهام عدالت / مردم صبور باشید

پاسخ سامانه سعدی به مشکلات سهام عدالت / مردم صبور باشید

در حالی که خیلی از سهامداران سهام عدالت بابت تاخیر در فروش آن پس از ثبت درخواست در سامانه سعدی، گلایه دارند، این سامانه به مردم توصیه کرده است که صبور باشید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در کنار کارگزاری‌ها یک سامانه دیگری به نام سامانه سعدی نیز وارد بورس شد تا سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند از طریق این سامانه نسبت به فروش و مدیریت سهام عدالت خود اقدام کنند.

اما در طی سه هفته‌ای که از آغاز به کار این سامانه می‌گذرد اعتراضات زیادی را از سوی سهامداران به همراه داشته است، زیرا تا روز گذشته این سامانه علاوه بر این که هیچ گونه واریزی نداشته به سوالات کاربران خود نیز پاسخی نداده است.

همین موضوع باعث شده بود که هر روزه تعداد زیادی از مخاطبان تجارت‌نیوز اعتراض و مشکل خود را در این سامانه در قالب کامنت اعلام کنند، اما به نظر می‌رسد این سامانه تا حدودی از روز گذشته فعالیت خود را شروع کرده است.

بخش پشتیبانی این سامانه در پاسخ به یکی از مخاطبان تجارت‌نیوز نوشت: «با توجه به حجم بالای تقاضای سفارشات فروش به سپرده گذاری ارسال شده است و به نوبت ظرف چند روز آینده واریزی انجام میشود لطفا کمی صبور باشید. با تشکر»

همچنین سهامداران از دریافت اولین بخش از پول فروش سهام خود خبر می‌دهند که طبق گفته آنها مبلغ واریزی برای هر فرد حدود ۵۰۰ تومان است که این مبلغ خیلی کمتر از ارزش ۳۰ درصد از سهام است و به نظر می‌رسد که این سامانه قصد دارد سهام را به مراتب بفروشد که این موضوع مورد اعتراض برخی از سهامداران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از سامانه سعدی خواهشی که دارم سهام ما بفروشند که خیلی نیاز به پولش دارم یک ساله بیکارم کار بارم خوب نیست کولرم سوخته به خدا شرمنده زن بچه ام شدم

  • ناشناس

    بابا چند روز من سهامم رو گذاشت برا فروش هچ معامله ای صورت نمیگیره ??

    • ستاره

      من پارسال برج ۶ برای فروش گذاشتم اما تا امسال برج ۶ هیچ اتفاقی نیوفتاد و در صف معامله است همچنان

  • کاظم متقیان فرجی

    سهام عدالام فروختم هیچی نریختن

  • مژگان

    سلام وقتتون بخیر
    من پارسال مرداد ماه ۳۰ درصد سهاممو فروختم الان نگاه میکنم میگه ۶۰ درصدشو فروختی در صورتی که فقط و فقط ۳۰ درصد اولیه رو فروختم..حالا من باید چیکار کنم؟!

  • ناشناس

    سلام من ی سال هست ک سهاممو فروختم ولی ۶۰۰ هزار تومان واسم اومده و هیچ خبریم از واریزی ندارم باید چیکار کنم

  • پوریا کویک

    سلام من یک ساله ک سهاممو فروختم ولی ۶۰۰ هزار تومان اومده واریز نشده باید چیکار کنم

  • الیاس

    من از برج 4 سهام خود را در کارگزاری سعدی به فروش گذاشتم اما هنوز که هنوزه هیچ خبری و واریزی نداشتم چرا آخه پاسخگو نیستید!!!!!!!!!!!

  • سحر

    من یک سالو چند ماهه سهامم رو گذاشتم واسه فروش هیچ خبری نیست لطفا جواب بدین لازم دارم که فروختم

  • بُرهان

    این۲ ماهه سهاممو گزاشتم واسه فروش
    ولی هیچ خبری از فروشش

  • ناشناس

    بیش از یکسال است که سهامم را برای فروش به این سامانه سپردم دریغ از یک ریال که به حسابم واریز شده باشد.چرا؟لطفا پاسخ دهید