کد مطلب: ۵۷۵۲۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان منع تردد کرونایی از امشب / کدام محدودیت‌ها ادامه دارد؟

پایان منع تردد کرونایی از امشب / کدام محدودیت‌ها ادامه دارد؟

بر اساس اعلام پلیس راه کشور از ساعت ۲۴ امروز جمعه پنجم شهریور ماه، ممنوعیت تردد بین استانی خودروهای شخصی برداشته می‌شود اما برخی از محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد. کدام ممنوعیت‌ها برداشته شده و کدام محدودیت‌ها ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی یک هفته‌ای در کل کشور وضع کرد که از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ماه ادامه داشت. تعطیلی که شامل ادارات دولتی می‌شد اما همزمان با آن ممنوعیت‌هایی برای تردد بین‌ استانی هم وضع کرد.

در ممنوعیت تردد بین استانی، هیچ خودروی شخصی اجازه نداشت از یک استان به استان دیگر برود. هچنین کلیه مجوزهای سفر بین استانی هم در این مدت لغو شد.

با وجود اتمام تعطیلی یک هفته‌ای کرونایی، ممنوعیت تردد بین استانی تا پنجم شهریور ماه ادامه داشت و خودروهای غیربومی نمی‌توانستند وارد استان‌های دیگر شوند.

کدام ممنوعیت‌ها لغو شد؟

اما حالا رئیس پلیس راه کشور اعلام کرد که ممنوعیت تردد کرونایی از امروز، پنجم شهریور به پایان می‌رسد. بر این اساس خودروهای شخصی می‌توانند مانند گذشته بین استان‌ها رفت و آمد داشته باشند. البته خودروهای شخصی مانند گذشته اجازه دارند که به شهرهای نارنجی زرد و آبی سفر کنند و تردد آنها به شهرها و استان‌های قرمز همچنان ممنوع است مگر اینکه افراد مجوز تردد داشته باشند و یا جریمه شوند.

اما کدام محدودیت‌ها ادامه دارد؟ بر اساس اعلام رئیس پلیس راه کشور، سفر به شهرها و استان‌های قرمز همچنان ممنوع است. اما موانع فیزیکی که پلیس راه، جاده را با آن بسته بود برداشته شده است. بر این اساس خودروهای شخصی می‌توانند با داشتن مجوز سفر از فرمانداری وارد شهرهای قرمز شوند و یا جریمه شوند. بر این اساس محدودیت سفر به شهرها و استان‌های قرمز همچنان ادامه دارد.

همچنین محدودیت تردد شبانه در شهرها به قوت خود باقی است. خودروهای شخصی همچنان اجازه ندارند که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهر تردد کنند و در صورت تردد مشمول جریمه می‌شود.

مشاهده آخرین آمار و اخبار از ویروس کرونا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پارسا

    نوندونی برای نیروی انتظامی شده دیگه مردم همه تو ترافیک ساعت ها کلافه و خسته ماموران زحمت کش نیروی انتظامی جای بازکردن راه ایجاد نظم یه دستگاه دستشون گرفتن واسه آدامس جویدن مردم تو ماشیناشون جریمه صادر میکنن واقعا این روزها وظیفه راهنمایی و رانندگی چیه فقط جریمه کردن ؟؟؟؟

  • ناشناس

    خدا خیرشون بده این مسئولین با تدبیر رو. من با اتوبوس سفر کردم اصلا کسی رعایت مسائل پزشکی رو انجام نداد و هیچ کس حتی ماسک هم نداشت پلیس راه ها هم اصلا برای یه بازرسی ساده داخل ماشین نیومدن ببینن مسافرهای اتوبوس ماسک دارن یا ن خدا این مسئلین بی لیاقت رو ……

  • حق

    این محدودیتها بشدت موثره اما فقط برای پر کردن جیب مسئولین
    خدا ازشون نگذره که تو هر شرایطی فقط به ملت فشار میارن این همه آدم بخاطر کرونا رفتن زیرخاک اونایی هم روی خاکن گیر بازی این خدانشناسا افتادن و سرمایه شون با جریمه به تاراج میره

    • ناشناس

      دمت گرم حرف حساب

  • فاطمه

    الان میشه از کرج اومد گیلان و برگشت دیگه؟؟

  • مهدی

    ممنوعیت تردد برای کرج تا فومن جریمه میکنن بچه ها یا نه

  • ناشناس

    من برای داروی مورد نیازمادرم مجبور شدم برم داروخانه واسم جریمه زدن اخه خداوخوش میاد

  • ناشناس

    از نظر دولت اگه با اتوبوس سفرکنیم که معلوم نیست بغل دستمون کی نشسته یا سرویس بهداشتی و رستوران بین راهی که خطر ابتلا به کرونا خیلی زیاده آزاده! تازه در شهر مقصد باید از تاکسی عمومی استفاده ‌کنیم که باز خطر ابتلا رو بیشتر میکنه! اما اگه با خودروی شخصی که نه مبتلا میکنیم و نه مبتلا میشیم رو انتخاب کنیم دولت جان میاد وسط میگه این خلاف قانونه!!! و با پرداخت یک میلیون جریمه مشکل رو حل میکنه!! دوستان دولتی و پلیس محترم راهرور صادقانه بفرمایید که چرا اتوبوس کثیف و ناقل رو به همه نشون میدین و در عوض خودروی شخصی بی‌خطر رو جریمه میکنید؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    من اگه با ماشین خودم برم سفر کرونارو منتقل میکنم یا اگه با اتوبوس برم؟ آخه اینقدر گاو نباشید مسیولین عزیز

  • ناشناس

    اره اتوبوس و نمیتونن جریمه کنن یا مسافر اتوبوس و چون یه فرد و نمیشه جریمه کرد اما با دوربین پلاک و راحت میزنن و هیچکس هیچ غلطی نمیتونه بکنه اینا فقط میخان جریمه کنن درامد داشته باشن وگرن بچه ی ۲ ساله هم میدونه تو اتوبوس ۴۰ نفر پیش هم بشینن همه کرونا میگیرن و میبرن میدن ب ۴۰ تا خانواده و همینطور زیاد میشه ..تو این وضعیت بد اقتصادی هیچ ب فکر مردم نیستن بخدا کم اوردیم زندگی زندون شده خسته شدیم اخه چرا من و خانمم با ماشینم بخام برم دهات خونه ی خودم ب هیچکسم کاری ندارم چرا باید جریمه بشم؟؟؟ بعد اونکسی ک کرونا داره سوار اتوبوس میشه ۲۰ نفر دیگه رو مریض میکنه کاری ندارن این چ عدالتیه ..دوساله پوکیدیم تو خونه زندگیهامون نابود شد از بیکاری و گرونی و خرج و مخارج بالا و درامد پایین و عدم تفریح ..تازه واکسن میزنن چقد ما بدبختیم چقد ..پس کی درست میشه این مملکت جوونیمون رفت عمرمون رفت خسته شدیم ..یه مدیر و مسئول و با کفایت پیدا نمیشه حیف نیست ایران با این مردم صبور و ایثارگر ب این روز بیافته ؟ هروقت هرکاری از مردم خاستید اومدن تو صحنه چرا قدر مردم و نمیدونید ؟

  • ناشناس

    طرح شکست خورده مردم با وسایل حمل نقل عمومی کرونا نمی گیرن با اتومبیل شخصی میگیرن بی خود ترین طرح منع تردد شبانه است کسی نیست بگه نفر تو اون ساعت یا داره می‌ره سر کار یا داره برمیگرده تو ماشین خودش چه اتفاقی میخواد بیفتی ی کم فکر کنید اینقدر مردم رو اذیت نکنید اولین بحران برای این کشور پیش بیاد همین مردم هستن که در مقابل دشمن هست آخه مگه بار یا کلاپ هست که اون موقع شب کسی بره تقلید کورکورانه از غرب!

تیترِ یک

آخرین اخبار