کد مطلب: ۶۳۸۹۷۶

پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها

پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها

رئیس سازمان خصوصی سازی از پایان پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین قربانزاده در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پذیره نویسی افزایش سرمایه سرخابی‌ها امروز به پایان رسید. ایستگاه دیگری در مسیر حکمرانی مطلوب باشگاه های استقلال و پرسپولیس با موفقیت طی شد.

بر اساس این گزارش، پذیره‌نویسی تعداد یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۹ هزار و ۶۵۶ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح ۱) و تعداد یک میلیارد و ۳۴ میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۶۷ سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح ۱) ناشی از سلب حق‌تقدم به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، از ۱۵ اسفندماه آغاز شده بود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سرخابی ها مفت هم ارزند نیست زیان انباشته بالایی دارد

  • حسین

    چه عکس باحالی دربی سالهای قبله باز پنالتی استقلال سوخت مظلومترین و محبوب ترین تیم مردمی ایران یاشاسین استقلال

  • ناشناس

    با توجه به برنامه سازمان بورس جهت واریز سود مجامع از طریق سجام ، شرکت هایی که در سال های گذشته پول مردم را بلوکه کرده اند ، برای واریز این مبالغ باز هم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و برای واریز این پول ها مردم را به بانک ها پاس می دهند . حال سوال اینه که اگه قرار بود مردم به بانک برن خوب سود امسال رو هم از بانک میگرفتن . هدف از این کار مثبت سازمان بورس عدم مراجعه مردم به بانک ها بود . حالا حساب کنید مثلا من که برای سود 30 هزار تومنی پتایر در دو سال پیشبه بانک مراجعه نکرده ام ، حالا که ارزش این پول یک چهارم شده مراجعه می کنم ؟ لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا شرکت هایی که این چنین قانون رو دور می زنن علاوه بر واریز سود مجامع با بهره دیرکرد ، جریمه هم بشوند . لطفا منتشر کنید .

  • علیرضا

    یاشاسین استقلال ?