کد مطلب: ۴۹۷۰۹۷

پذیره نویسی امروز بورس چیست؟

پذیره نویسی امروز بورس چیست؟

پذیره‌‌نویسی بیمه اتکایی سامان از امروز 17 آذرماه در فرابورس آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پذیره‌‌نویسی بیمه اتکایی سامان از امروز 17 آذرماه در فرابورس آغاز می‌شود.

از امروز به مدت 10 روز کاری علاقه‌مندان به خرید سهام شرکت در شرف تاسیس بیمه اتکایی سامان می‌توانند در پذیره‌‌نویسی تکاسا شرکت نمایند. (چنان‌چه همانند پذیره‌نویسی قبلی که مربوط به شرکت ریل گردش ایرانیان بود، استقبال بالا باشد، پذیره‌نویسی ظرف یک روز کاری به پایان خواهد رسید.)

برای خرید سهام این شرکت خریداران مبلغ 500 ریال به ازای هر سهم در زمان خرید به صورت نقدی پرداخت می‌کنند و مابقی در تعهد پذیره‌نویسان قرار می‌گیرد که ظرف حداکثر دو سال از تاریخ ثبت شرکت اعلام وصول خواهد شد.

براساس اطلاعیه این پذیره‌نویسی، از امروز دوشنبه مورخ 1399/09/17 تعداد 355،500،000 سهم از سهام در دست انتشار شرکت بیمه اتکایی سامان (سهامی عام در شرف تأسیس) با نماد "اتکاسا" ، حداکثر به مدت 10 روز از طریق بازار سوم فرابورس ایران، به روش ثبت سفارش و با قیمت 500 ریال، پذیره نویسی می‌گردد.

1. این شرکت در شرف تاسیس می‌باشد. پس از پایان دوره پذیره نویسی مراحل ثبت شرکت و اخذ مجوز های لازم صورت می‌پذیرد. این فرآیند تا چند ماه زمان خواهد برد. لذا معاملات ثانویه این سهم، پس از گذشت این فرآیند آغاز خواهد شد. لطفا به این نکته توجه نمایید که نماد اتکاسا در دوره ی پذیره نویسی می‌باشد (عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش این سهام تا مدت ها وجود نخواهد داشت. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری این سهام را دارید اقدام به خرید نمایید.

2. زمان ثبت سفارش مطابق با پیام ناظر بازار در هر روز اعلام می‌گردد.

3. مبلغ سفارش 500 ریال (معادل 50 درصد از ارزش اسمی سهم ) می‌باشد و کارمزد های پذیره نویسی بر عهده ناشر سهم میباشد.

4. 50 درصد مابقی ارزش اسمی هر سهم ( 500 ریال ) در تعهد پذیره نویسان خواهد بود که حداکثر ظرف مدت 2 سال از تاریخ ثبت شرکت و مطابق با اعلام آن شرکت وصول خواهد شد.

5. حداقل تعداد سفارش 1 سهم و حداکثر تعداد سفارش برای اشخاص حقیقی 100,000سهم و برای اشخاص حقوقی 1,000,000 سهم میباشد.

6. پذیره نویسی تا زمان اتمام تمامی سهام در دست انتشار ادامه خواهد یافت. در صورتی که میزان تقاضا بیشتر از میزان سهام عرضه شده (فزونی تقاضا بر عرضه) باشد، تعداد سهام به روش تسهیم به نسبت به متقاضیان تخصیص می‌یابد.»

4545

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    سلام باتوجه به اینکه قیمت الان پذیره نویسی نصف قیمت معموله مثلا الان 3میلیون بخریم بعد هم باید 3میلیون تومن دیگر هم به شرکت پرداخت کنیم؟؟؟؟