کد مطلب: ۱۵۴۶۰۶

مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران:

پرداخت حقوق پزشکان حتی یک روز هم به تعویق نیفتاد

پرداخت حقوق پزشکان حتی یک روز هم به تعویق نیفتاد

مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران با بیان اینکه 9 میلیون بیمه شده و 9 هزار کارمند داریم و 1167 پزشک و داروساز در این مجموعه خدمت می‌کنند، گفت: در چهارسال اخیر حتی یک روز حقوق پزشکان به تعویق نیفتاد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران گفت: خوشبختانه در چهار سال اخیر حتی یک روز حقوق پزشکان به تعویق نیفتاد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدتقی خسروانی مقدم در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه تامین اجتماعی استان تهران که در هتل هما برگزار شد، اظهار کرد: 30 درصد درمان کشور را بر عهده داریم و در سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های ستادی و کشوری مختلفی در دولت یازدهم به اجرا در آمده است که از جمله آنها می‌توان به ارتقای هتلینگ بیمارستانی اشاره کرد. طرح ارتقای هتلینگ در سال 95 از استان تهران و با اعتبار 27 میلیاردی شروع شد. در سال جاری بیمارستان‌هایی چون آیت‌الله کاشانی، لواسانی و فیاض‌بخش وارد طرح شدند و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران با اشاره به وجود 10 بیمارستان، دو دی کلینیک و 17 درمانگاه تخصصی در استان تهران گفت: 9 میلیون بیمه شده و 9 هزار کارمند داریم و 1167 پزشک و داروساز در این مجموعه خدمت می‌کنند.

خسروانی مقدم با بیان اینکه به تبع سیاست‌های کلان درمان، برنامه‌های مختلفی در سال‌های اخیر رقم خورده و افتخارات خوبی کسب کردیم، عنوان کرد: به عنوان نمونه 10 بیمارستان ما در اعتبار بخشی حائز درجه یک شدند.

وی ادامه داد: در درمان غیرمستقیم نیز آمارها بالا و قابل توجه است و با 8296 مرکز طرف قرارداد هستیم. خوشبختانه در چهار سال اخیر حتی یک روز حقوق پزشکان به تعویق نیفتاد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.