کد مطلب: ۲۲۳۹۱۶

پروازهای فرودگاه کلاله به مقصد تهران برقرار شد

پروازهای فرودگاه کلاله به مقصد تهران برقرار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: پس از پنج بار تعطیلی، پرواز فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان به مقصد تهران مجددا برقرار شد.

رامین آذری افزود: نخستین پرواز در دور جدید برقراری این خط پروازی، روز گذشته با یک فروند هواپیمای پسا‌برجامی مدل 'ای تی آر 72' انجام شد که ابتدا مسافرین این شهرستان را از تهران به مقصد کلاله رساند و سپس با مسافرینی به مقصد تهران، این فرودگاه را ترک کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روی اظهار داشت: فرودگاه کلاله در سال 91 افتتاح و در این مدت پروازهای آن به دلایل مختلف چندین بار تعطیل شد و در سال جدید با هماهنگی‌های انجام شده، پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران و بالعکس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به طور منظم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پروازهای این فرودگاه از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) انجام می‌شود و هواپیمای بکار گرفته شده در این مسیر پروازی از هواپیماهای جدید خریداری شده می‌باشد.

آذری گفت: فرودگاه کلاله در شرق استان گلستان، دارای باندی به طول دو هزار و 200 متر با عرض 45 متر می‌باشد و دارای سایت اداری، برج مراقبت، سیستم ناوبری، پارکینگ هواپیما، ترمینال مسافر و سایت آتش‌نشانی است.

مدیر کل فرودگاه‌های گلستان افزود: چنانچه استقبال خوبی از سوی مردم شرق استان از برقراری این پرواز انجام شود، بدون شک، روند پروازهای فرودگاه کلاله ادامه خواهد داشت و سعی داریم در صورت استقبال و آمادگی مردم منطقه شرق استان، پرواز از این فرودگاه به مشهد و زاهدان و بالعکس را نیز دایر کنیم.

استان گلستان با یک میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارای دو فرودگاه است که فرودگاه گرگان، در لیست فرودگاه‌های بین‌المللی کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.