کد مطلب: ۴۹۸۴۱۳

پرونده جدید فساد ۱۰۰۰ میلیاردی در پتروشیمی

پرونده جدید فساد ۱۰۰۰ میلیاردی در پتروشیمی

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به اتهامات اخلالگران ارزی و مفسدان اقتصادی گفت: رسیدگی به پرونده جدید فساد ۱۰۰۰میلیاردی در پتروشیمی، بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به اتهامات اخلالگران ارزی و مفسدان اقتصادی گفت: رسیدگی به پرونده جدید فساد ۱۰۰۰میلیاردی در پتروشیمی، بزودی آغاز می‌شود.

مسعودی مقام گفت: این پرونده مربوط به تخلفات گسترده در خرید و فروش محصولات پتروشیمی است که متهم یاوری در این پرونده با تاسیس شرکت‌های صوری اقدام به خرید محصولات پتروشیمی کرده است.پرونده این فساد ۱۰۰۰میلیاردی به شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران ارزی و مفسدان اقتصادی ارجاع شده است و بزودی رسیدگی‌ها آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که رسیدگی به پرونده سیدمحمد امامی از متهمان بانک سرمایه در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: تاکنون همه متهمان دیگر این پرونده در بخش تخلفات مرتبط با سیدمحمد امامی محاکمه شده اند و بخشی از دفاعیات امامی باقی مانده است که در جلسات بعدی اخذ می‌شود و بعد از پایان دفاعیات امامی، دفاع آخر همه متهمان گرفته خواهد شد.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران ارزی و مفسدان اقتصادی به آخرین وضعیت صدور رای پرونده تخلفات در شرکت بازرگانی پتروشیمی هم اشاره کرد و گفت: صدور رای این پرونده در مراحل نهایی است و دی ماه منتشر می‌شود.

منبع: اطلاعات

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عجب اشتهایی

  • ناشناس

    علی برکت ا…