کد مطلب: ۴۸۲۲۰۲

پنل پیامکی برای کدام دسته از کسب‌وکارها مناسب‌تر است؟

پنل پیامکی برای کدام دسته از کسب‌وکارها مناسب‌تر است؟

خرید پنل اس‌ام‌اس یکی از بهترین روش‌های امروزی برای صاحبان کسب‌وکار است تا بتوانند یک ارتباط سریع و دو طرفه با مشتریان خود داشته باشند.

بهتر است قبل از پاسخ به این سوال از مزایای پنل اس‌ام‌اس و ارسال پیام صوتی و تاثیر آن بر کسب‌وکارها صحبت کنیم.

در دنیای مدرن امروز همه چیز به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود، به طوری که اینترنت و موبایل به یک عضو جدانشدنی بشر تبدیل شده و افراد ترجیح می‌دهند برای تامین نیازهای خود از روش‌های غیر حضوری استفاده کنند. این تغییر در روش زندگی مردم، روش‌های مشتری‌مداری و بازاریابی را نیز تحت تاثیر قرار داده است و افراد برای ارائه کالا یا خدمات خود به مشتری لازم است که با این بستر و نحوی استفاده از آن در جهت رشد و پیشرفت خود آشنا باشند تا بتوانند در این بازار رقابتی دوام بیاورند.

در گذشته صاحبان برند برای جذب مشتری جدید و یا تبدیل یک مشتری بالقوه به یک مشتری بالفعل از روش‌های بازاریابی حضوری استفاده می‌کردند. داشتن یک تعامل 2 طرفه بین مشتری و برند از اصلی‌ترین نیازهای یک مجموعه می‌باشد تا با سلایق و خواسته‌های مشتری خود آشنا شوند، نقاط قوت و ضعف خود را از دید مشتری بدانند و بازخورد تصمیمات استراتژیک خود را از مشتری دریافت کند. خرید پنل اس‌ام‌اس یکی از بهترین روش‌های امروزی برای صاحبان کسب‌وکار است تا بتوانند یک ارتباط سریع و دو طرفه با مشتریان خود داشته باشند و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین برای تبلیغات و بازاریابی یک ارتباط بدون واسطه با طیف وسیعی از مشتریان خود را تجربه کنند.

پنل اس‌ام‌اس قابلیت‌های زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. قابلیت ارسال پیامک به مشتری و دریافت پیامک به صورت متقابل از آن: این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید بازخورد مشتریان خود را ارزیابی کنید و تناسب با نیاز و علاقه آنها کار خود را پیش ببرید. برای مدیریت مشتریان بهتر است از دفترچه تلفنی که در پنل تعبیه استفاده کنید و بدون محدودیت، شماره افراد بیشماری را در دفترچه تلفن خود ذخیره کنید.

2. قابلیت هدفمندسازی پیامک‌های ارسالی: شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید به صورت هدفمند اس‌ام‌اس بفرستید یا ارسال پیام صوتی داشته باشید به این صورت که با مشخص کردن یک دسته خاص از افراد به عنوان جامعه آماری که فکر می‌کنید نیاز بیشتری به خدمات شما دارند کار خود را آغاز می‌کنید و بعد از آن میزان فروش و تاثیر آن بر کار خود را قبل و بعد از ارسال پیامک ارزیابی می‌کنید به عنوان مثال می‌توانید بر اساس کد پستی یک منطقه به تمامی افراد آن محدوده اس‌ام‌اس ارسال کنید یا افراد را بر حسب شغل، سن یا جنسیت‌شان دسته‌بندی کنید.

3. خدمات هوشمند برای صاحبان مشاغل و برندها: در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت گزینه‌های مردم برای خرید بیشتر شده و این موضوع باعث شده که بازار رقابت بین افرادی که یک کالا یا خدمت یکسانی را ارائه می‌کنند نیز داغ‌تر شود. داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق برای هر مرحله از کار از اصلی‌ترین دلایل پیشرفت برندهای موفق امروزی می‌باشد. شما با استفاده از خدمات هوشمند این پنل‌ها می‌توانید افراد، زمان و متن پیامک را از قبل مشخص کنید تا پنل در آن زمان بدون نیاز به حضور شما و به صورت خودکار اس‌ام‌اس را به افرادی که مشخص کرده‌اید بفرستد.

4. قابلیت ارسال پترن برای بازدهی بهتر: در پنل پیامک مدیانا برای جلوگیری از ارسال متن غیر مجاز و بی‌محتوا برای مشتری و همچنین بستن راه‌های کلاهبرداری پیامک‌ها پس از ارسال و قبل از دریافت در صف تایید مانیتورینگ قرار می‌گیرند که این موضوع ارسال پیامک را کمی زمان‌بر می‌کند و برای کارهایی که کد فعال‌سازی به شماره موبایل مشتری برای تایید ارسال می‌شود مناسب نیستند؛ در این موارد برای بازدهی بهتر می‌توانید از پترن استفاده کنید یعنی یک بار برای همیشه پترن خود را در سامانه ثبت می‌کند و بعد از آن سامانه به صورت خودکار برای هر الگویی که به آن می‌دهید یک کد تعریف می‌کند، این کدها امنیت بالایی دارند و بدون نیاز به مانیتورینگ و اتلاف وقت پیامک را سریعا به مشتری ارسال می‌کند.

خرید پنل اس‌ام‌اس یکی از نیازهای اصلی هر کسب‌وکاری تلقی می‌شود، از شرکت‌های بزرگ مثل علی بابا و دیجی‌کالا تا کسب‌وکارهای کوچک خانگی نتیجه مطوبی از این روش بازاریابی گرفته‌اند که می‌توان دلیل آن را ماندگاری تبلیغ شما در خاطر مشتری دانست. در شبکه‌های اجتماعی انبوه تبلیغات باعث می‌شود که فرد بدون توجه به محتوایش آن را رد کند اما در تبلیغات اس‌ام‌اسی فرد برای یک بار هم که شده به تبلیغات شما توجه می‌کند.

مدیانا یکی از ارائه دهندگان انواع پنل‌های اس‌ام‌اسی می باشد که با یک تیم حرفه‌ای آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به شما عزیزان را دارد. تیم تخصصی مدیانا با آشنایی کامل به روش‌های نوین تبلیغاتی و پشتیبانی 24 ساعته شما را در این راه همراهی می‌کند. همچنین شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره و آشنایی با خدمات ما در حوزه تبلیغات با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.