کد مطلب: ۲۹۴۲۵۶

پگاه آذربایجان غربی امسال محصولات بیشتری صادر می‌کند

پگاه آذربایجان غربی امسال محصولات بیشتری صادر می‌کند

پگاه آذربایجان غربی یکی از مجهزترین کارخانه‌های شیر در کشور محسوب می‌شود و دارای به روزترین فناوری‌های صنایع لبنی در ایران است. این شرکت در صدد است سال جاری صادرات محصولاتش را افزایش دهد.

دکتر حسینی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به اتفاق هیئتی متشکل از معاونین و مدیران ارشد دفتر مرکزی روز یک‌شنبه (۴ شهریور) از دستاوردهای شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی بازدید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز،حسینی ضمن بازدید از تولیدات محصولات جدید پگاه آذربایجان غربی شامل انواع دسرهای شیری، آبمیوه، پنیر با فرمولاسیون جدید، اقدامات صورت گرفته در این خصوص را حائز اهمیت خواند و بر حضور ویترینی محصولات در بازار سطح کشور تاکید کرد.

2 16

6 7

شایان ذکر است؛ تولید و توسعه انواع محصولات جدید، الگوبرداری از مدل موفق تولید شیر ESL پگاه ارومیه توسط کارخانه‌های تولیدی گروه، توسعه سکوهای دریافت شیر و افزایش صادرات از جمله برنامه‌های پگاه آذربایجان غربی در سال جاری خواهد بود.

این شرکت دارای بالاترین و به روزترین تکنولوژی‌های حال حاضر در تولید محصولات لبنی در کشور است. کلیه محصولات این شرکت با ماشین آلات به روز اروپایی تولید می‌شود. تولید آبمیوه و انواع دسرهای لبنی از استراتژی‌های این شرکت است.

توسعه بسته‌بندی‌های جدید آسپتیک در بسته‌بندی آبمیوه و محصولات در این شرکت به زودی راه‌اندازی می‌شود. همچنین، در آینده نزدیک تولید محصولات جدید با مشارکت و تحت لیسانس شرکت‌های اروپایی آغاز خواهد شد.

4 13

5 6

بد نیست بدانید پگاه آذربایجان غربی یکی از مجهزترین کارخانه‌های شیر در کشور بشمار می‌رود که در زمينی به مساحت 20 هکتار با زيربنای 29 هزار متر مربع وبا سرمايه‌ای بالغ بر 700 ميليارد ريال بنا شده که قادر به دريافت وفرآوری 450 تن شير در هر روز است.

3 15

اتوماسيون و استاندارد سازی بالا و تکنولوژی جديد در تاسيسات و ساختمان و خطوط توليد و تنوع توليدات و ظرفيت بالای توليد از جمله ويژگی‌های مهم اين کارخانه محسوب می‌شود.

کسب نشان ایمنی و سلامت (سیب سبز) از وزارت بهداشت برای سومین سال متوالی و عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی طی سال‌های 91 و 95 از افتخارات این شرکت بشمار می‌رود.

حضور در گردهمایی مدیران فناوری اطلاعات شرکت صنایع شیر ایران و بازدید از مجموعه کشت، صنعت و دامپروری پگاه سلماس از برنامه‌های مدیر عامل صنایع شیر ایران در سفر به آذربایجان غربی بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.