کد مطلب: ۶۳

پیشنهاد تلفنی رایتل به مشترکان ۲ اپراتور دیگر

پیشنهاد تلفنی رایتل به مشترکان ۲ اپراتور دیگر

پس از کلاهبرداری‌های متعدد در فروش تلفنی سیم‌کارت‌ با شماره مشابه، اکنون اپراتور سوم رسما بازاریابی تلفنی سیم‌کارت‌هایش را آغاز کرده است. تماسی از شماره ۰۹۲۰ خرید شماره مشابه رایتل را به مشترکان دو اپراتور دیگر پیشنهاد می‌کند. رايتل اعلام کرد: با توجه به بالا بودن تقاضاي هموطنان در خصوص خريد شماره مشابه خط تلفن

پس از کلاهبرداری‌های متعدد در فروش تلفنی سیم‌کارت‌ با شماره مشابه، اکنون اپراتور سوم رسما بازاریابی تلفنی سیم‌کارت‌هایش را آغاز کرده است. تماسی از شماره ۰۹۲۰ خرید شماره مشابه رایتل را به مشترکان دو اپراتور دیگر پیشنهاد می‌کند.

رايتل اعلام کرد: با توجه به بالا بودن تقاضاي هموطنان در خصوص خريد شماره مشابه خط تلفن همراه خود از تنها ارايه دهنده خدمات نسل سوم و در جهت جلوگيري از سوء استفاده کلاهبرداران، شرکت رايتل قصد دارد تا با انجام يک پروژه ابتکاري و براي اولين بار در بين اپراتورهاي تلفن همراه کشور، با مشترکان تماس گرفته و به آنها پيشنهاد خريد سيم کارت رايتل مشابه شماره خود را بدهد.

در اين شيوه يک سيستم گويا با شماره تماس 0920 با مشترکي که شماره وي مطابق با شماره موجود در رايتل است تماس گرفته و شرايط خريد سيم کارت رايتل مشابه سيم کارت خود را تشريح مي‌کند.

در اين طرح که با عنوان " عيدانه بيست " نامگذاري شده است قبل از تماس خودکار اپراتور رايتل با شماره هاي هموطنان، پيامکي با عنوان " رايتل " براي شماره همراه مورد نظر ارسال خواهد شد.

با استفاده از اين روش نياز هموطنان از طريق يک بستر امن و مطمئن برآورده شده و متقاضيان براي خريد خطوط اين اپراتور، تنها هزينه مصوب خريد سيم کارت ‌اي دائمي رايتل (120 هزار تومان بدون احتساب ماليات بر ارزش افزوده ) را پرداخت مي‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.