خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۵۵۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته اول آبان (اینفوگرافیک)

پیش‌بینی بورس هفته اول آبان (اینفوگرافیک)

شاخص کل بورس در هفته‌ای که گذشت روند نزولی داشت و کارشناسان در گفتگو با تجارت‌نیوز معاملات هفته آینده بازار سرمایه را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس تهران در آخرین روز کاری هفته گذشته معادل یک میلیون و ۳۱۹ هزار واحدی بود و این هفته به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید و توانست افت ۰٫۶۸ درصدی را ثبت کند.

به طور کلی در این هفته ارزش معاملات بازار سرمایه نسبت به هفته گذشته روند نزولی را طی کرد و به ۸۸۷۵ میلیارد تومان رسید. بر همین اساس روز شنبه ۱۸۲۸ میلیارد تومان، یکشنبه ۱۹۱۴ میلیارد تومان، دوشنبه ۱۸۹۵ میلیارد تومان، سه‌شنبه ۱۷۵۹ میلیارد تومان و در نهایت چهارشنبه ۱۴۷۹ میلیارد تومان ارزش معاملات ثبت‌شده بود. این ارزش نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان کاهش داشت.

بررسی‌ها نشان می‌دهد روز شنبه ۲۳۴ میلیارد تومان، یکشنبه ۳۸۹ میلیارد تومان، دوشنبه ۱۸۰ میلیارد تومان، سه‌شنبه ۷۸ میلیارد تومان و چهارشنبه نیز ۱۳۳ میلیارد تومان پول از بازار سرمایه خارج شد. در مجموع می‌توان گفت که این هفته سهامداران حقیقی حدود ۱۰۱۴ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

پیش‌بینی بورس هفته آینده

بررسی نظرات کارشناسان نشان می‌دهد که به واسطه انتشار گزارش‌های شش ماهه بورس این هفته می‌تواند وضعیت بهتری نسبت به هفته‌های اخیر پشت سر بگذارد. البته این بدان معنا نیست که شاخص چند درصد مثبت می‌شود بلکه سهام موجود در بازار وضعیت بهتری را پشت سر خواهند گذاشت.

به واسطه همین گزارش‌ها که اغلب آنها مثبت است انتظار می‌رود که اقبال سهامداران نسبت به سرمایه‌گذاری در بورس افزایش یافت. با افزایش سرمایه‌ها وضعیت این بازار نیز بهتر خواهد شد و شاید جبران زیان سهامداران کمی جلو بیفتتد.

پیش بینی هفتگی بورس هفته اول آبان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط ۶ماهه امسال غذایی ها رسد میکنه باید منم بخرم

  • ناشناس

    فقط آقای محمدنیا راستش رامیگه

  • راد

    انقدر اقتصاد داغونه،پول کاغذ از سهم گرونتر شده!با این فرمون پیش بریم باید ریال و حذف کنیم.

  • ناشناس

    مالی نیست

  • ب

    وجدانن آینه‌ای ‌که جا مندن واسه سهام گناهشان ریخته نشد چه شد امروز فردا