کد مطلب: ۴۸۵۵۹۷

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۹ مهر ۹۹ / قیمت طلا نزولی است؟

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 29 مهر 99 / قیمت طلا نزولی است؟

با وجود نوسانات بسیار بازار طلا در روز گذشته، با بسته شدن بازار‌ها، بهای هر اونس در پایان روز تقریباً بدون تغییر بود. در این روز بی رمق طلا توانست خود را در کانال ۱۹۰۰ حفظ کند. کانالی که روز گذشته به آن برگشته بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و 406 هزار و 200 تومان معامله شد. همچنین قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت‌تاثیر دلار با اندکی صعود روبه‌رو شد. اما قیمت طلا امروز چه تغییری می‌کند؟ آیا قیمت طلا نزولی است؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: چنانچه قیمت دلار با همین روند کاهش یابد انتظار می‌رود قیمت طلا و سکه امروز هم ارزان شود. امیدواریم با کاهش ادامه‌دار قیمت طلا آرامش به بازار برگردد و مردم بتوانند مانند سال‌های گذشته به راحتی مصنوعات طلا بخرند.

در این مورد اقتصادنیوز نیز نوشت: در پایان روز آغازین هفته کاری بازار‌های جهانی، قیمت هر اونس طلا 4 دلار افزایش یافت و به 1903 دلار رسید. در اوایل روز، قیمت اونس طلا از حدود 1900 برخاست و تا 1919 دلا بالا رفت و بعد از به آرامی به پایین سقوط کرد تا به همان حدود 1900 آغاز بازار بازگردد. تحلیل‌های فنی سایت اینوستینگ و تریدینگ‌ویو هر دو برای روز آینده توصیه به خرید دارند.

دنیای اقتصاد نیز نوشت: به گفته تحلیلگران پایداری موقعیت طلا در سطح 1900 دلار در هر اونس می‌تواند آرامش قبل از توفان باشد زیرا تا انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده تنها 2 هفته دیگر باقی مانده است و بسیاری از سرمایه‌گذاران در میان اضطراب زیاد در بازار تصمیم گرفته‌اند که در حاشیه بازار باقی بمانند.

دلار آمریکا ارز ذخیره جهان است و وقتی ارزش آن کاهش می‌یابد، باعث افزایش قیمت طلا می‌شود. طلا در حدود قیمت 1900 دلار و به‌صورت محتاطانه معامله می‌شود. عاملی که می‌تواند موجب نوسان قیمت‌ها شود این است که ببینیم آیا طی 48 ساعت آینده بسته محرک مالی جدید به نتیجه می‌رسد یا خیر.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وارد بازار ریزشی شدیم این داستان همچنان ادامه داره هرکی سکه داره هرچه زودتر بفروشه

    • ناشناس

      سلام
      من الان کمی سکه و طلا دارم بنظرتون بفرشم؟

  • ناشناس

    سلام طلا همیشه سرمایه مخفیه هر موقع بخری قیمت پایین بیاد بازم سودکردی ناامیدی کارشیطان هست بخرید تابیشر گران شود

  • ناشناس

    چندماه پیشم یادتون نیست یه ریزشی داشت دوباره افزایش شدید پیداکرد مطمعن باشیدالانم مقطعی

  • پیام

    من از دیروز تا الان ۲۵ میلیون ضرر کردم ولی نفروختم چون مطمئنم دوباره میکشه بالا،به خدا فکر نکنید دوست دارم گرونی بشه من از خدامه که همه چی بیاد پایین منم ضرر کردم فدای سرم ولی تو این مملکت هیچی معلوم نیست واسه این میگم عجله نکنید که ضرر ما به نفع دولت میشه..

  • ناشناس

    فعلآ بازاربرای خریدعالیه زمستان طلا اوج میگیرد

  • یه بدبخت

    یه کم طلا دارم به پولش شدیدا نیاز دارم گذاشته بودم گرون شه بفروشم.الان بفروشم ؟

  • بی خانمان

    میخوام خونه بخرم ۲۰ساله توی یه اتاق با خانواده شوهرم دارم زندگی میکنم.یه کم طلا داشتم میخواستم واسه خرید خونه به قیمت خوببفروشم.بنظرتون الان بفروشم ؟

  • ناشناس

    شما زمین میخری بعد یه ماه میفروشی؟بابا گوشیو بندازید دور مدام قیمتارو چک نکنید۱۴۰۰/۱/۱بیاد قیمتارو ببینید برگاتون بریزه حالشو ببرید??

  • ناشناس

    بازار طلا وسکه راکته

  • ناشناس

    مانتونستیم ماشین بخریم ازبس گرون بود رفتیم یکم طلا خریدیم یعنی یکم سودببریم اونم باپول وام ویکم طلایی ک داشتم الان داره ارزون میشه کسی دقیق می‌دونه چی میشه؟ نمی‌دونیم چیکارکنیم