کد مطلب: ۷۳۴۰۹۶

پیش بینی هوای فردا؛ سرما و یخبندان در ۱۳ استان

پیش بینی هوای فردا؛ سرما و یخبندان در 13 استان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با پیش بینی هوای کشور گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال خلیج‌ فارس، استان‌های بوشهر، فارس و کرمان، بارش‌ها شدت دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با پیش بینی هوای کشور و همچنین با اشاره به بارندگی‌های اخیر عنوان کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در شمال خلیج‌ فارس، استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان، بارش‌ها شدت دارد.

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: در این دو روز در برخی از ساعات در استان‌های گیلان، اردبیل، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش خواهیم داشت، روز چهارشنبه علاوه بر این مناطق در شمال‌شرق و مرکز کشور هم بارش پیش‌بینی می‌شود.

به نقل از فارس، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روزهای پنج‌شنبه وجمعه هفته جاری در مرکز کشور و شرق کشور همچنین استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده داریم.

ضیائیان با پیش بینی هوای تهران در روز آینده، گفت: آسمان تهران روز آینده نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 8 و 3 درجه خواهد بود.

وی افزود:‌ روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و همدان و بجنورد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده در 13 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است گفت: این مراکز استان شامل اراک، اردبیل، ارومیه، بجنورد، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، قم، کرج، گرگان، مشهد و همدان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.