کد مطلب: ۵۰۴۰۳۶

روحانی:

تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم شود، پذیرفته نخواهد بود

تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم شود، پذیرفته نخواهد بود

رئیس جمهوری با بیان اینکه هر گونه تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم و اقتصاد کشور شود، پذیرفته نخواهد بود، گفت: در هفته‏‌های آینده با خرید واکسن از شرکت‏‌های مختلف و انتقال آن به داخل کشور، واکسیناسیون با اولویت کادر درمانی و سالمندان آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ،در جلسه امروز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست حسن روحانی برگزار شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بانک مرکزی از فعالیت‏‌ها و اقدامات انجام گرفته در تامین منابع و خرید واکسن کرونا از تولیدکنندگان مختلف در خارج از کشور، گزارش‌‏هایی ارائه کردند.

رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم تسریع در اقدامات و فعالیت‏‌های انجام گرفته در این زمینه تصریح کرد: بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و سازمان برنامه و بودجه باید در کنار وزارت بهداشت که مسئول دقت‏‌های لازم کارشناسی است، به گون‌ه‏ای برنامه ریزی کنند که خرید و انتقال واکسن به کشور سریع‏تر به سرانجام برسد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به تجارب به دست آمده از خلال سه سال مقابله با جنگ تحمیلی اقتصادی گفت: دولت با تکیه بر تجارب به دست آمده از ایستادگی در برابر این جنگ تمام عیار و خنثی‏سازی تحریم‏‌های غیرانسانی، بودجه سال آینده کشور را با هدف توسعه اقتصادی و نیز حمایت موثر معیشتی از مردم، تنظیم کرده است.

روحانی اضافه کرد: وضعیت و شرایط اقتصادی کشور اقتضا می‏‌کند که با لحاظ تمام الزامات، نیازها و داشته‏‌های کشور، افقی امیدوارکننده و آرامش‌‏زا در توسعه اقتصادی و معیشت و مردم باید اثرات مثبت آن را در زندگی خود احساس کنند. به همین دلیل هر گونه تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم و اقتصاد کشور شود، پذیرفته نخواهد بود.

رئیس جمهوری تاکید کرد: میزان درآمدهای مالیاتی و یا درآمدهای حاصل از صدور نفت و فراوردها، در بودجه پیشنهادی بر مبنای پیش‏بینی روند اقتصادی کشور در سال آینده به صورت واقع‏ بینانه و با تاکید بر توان اقتصادی و استیفای حقوق کشور تنظیم شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فشار مضاعف؟ چه لطفی مونده که انجام ندادید یعنی؟

  • آرمین

    جناب دکتر ،
    اون پیشنهادِ که میپذیرن ؛ تصمیم رو میگیرن !
    همینه اوضاع مملکت اینه دیگه، آقای رییس فکر میکنه تصمیم ها رو بقیه میگیرن، ایشون میپذیره فقط !!

  • حیدر

    از قیمت مرغ و تخم مرغ معلومه

  • منصف

    کی بود کی بود؟ من نبودم. بی عرضه ای که شاخ و دم نداره

  • ناشناس

    راست میگی تخم مرغ کیلویی ۲۱هزارتومن اگه فشارنیس چیه پس

  • ناشناس

    یعنی واقعا باید یک رئیس جمهور بزاره بقیه تصمیم بگیرن بعد که تصمیم گرفتن بخواد نپذیره؟؟؟موندم واقعا چرا اصلا بزاری بقیه تصمیم بگیرن که بعد به چکنم بیفتی / باز اگر بقیه در حد پیشنهاد نظری ارایه کنند یه چیزی نه اینکه اینقدر تو خواب غفلت باشی که تصمیمهای حکومتی رو بقیه بگیرن //پس جناب دکتر شما چکاره ای واقعا

  • تاريخ

    منظور ایشان این است که تابحال تصمیمی که به مردم فشار اقتصادی وارد کند نگرفته است. راست می گوید چون ایشان رییس قوه مجربه است و در حقیقت باید فهمید که تمام فشارهای اقتصادی از ناحیه اجرا و اقدام ایشان بوده است. حالا برای ” تصمیم گیرنده / تصمیم گیرندگان ” بفرمایید و پیدا کنید پرتقال فروش را!!!