کد مطلب: ۱۳۷۱۳۲

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان خبر داد:

کار تعمیرات اضطراری در فاز ۳ پالایشگاه آبادان پایان یافت

کار تعمیرات اضطراری در فاز ۳ پالایشگاه آبادان پایان یافت

مدیرعامل پالایشگاه آبادان از پایان موفقیت‌آمیز کار تعمیرات اضطراری در فاز ۳ پالایشگاه آبادان و ثبت رکورد دیگری در زمان آن به نسبت حجم عظیم کارهای انجام شده خبر داد.

اسفندیار دائم‌الذکر با اشاره به اینکه مجتمع فاز ۳ پالایشگاه آبادان از شنبه ۹ اردیبهشت ماه برای انجام تعمیرات اضطراری ۲۸ روزه از سرویس خارج شده بود، گفت: به رغم مشکلات حادث شده در جریان تخلیه کاتالیست از برج احیا و افزایش چشمگیر حجم کارهای تعمیرات اضطراری نسبت به پیش‌بینی‌های اولیه، واحد F.C.C.U در روز جمعه برابر با پنجم خردادماه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته وی انجام تعمیرات اضطراری بر حسب زمان صرف شده، ۱۰ ساعت و ۴۵ دقیقه زودتر از برنامه تعیین شده به اتمام رسید.

دائم‌الذکر افزود: تعمیرات اضطراری فاز ۳ پالایشگاه آبادان با استفاده از تجربیات تعمیرات پیشین و شناسایی مشکلات و ریسک‌های موجود همراه با اقدامات موثر در زمینه کاهش نرخ ریسک راه‌اندازی واحد و کاهش زمان تعمیرات آینده انجام شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان اظهار کرد: شناسایی دقیق وضعیت فعلی ظروف، خطوط لوله و تجهیزات ثابت از لحاظ سلامت و خوردگی کار بزرگ دیگری بود که سبب کاهش فهرست کالای مورد نیاز تعمیرات اساسی آینده و صرفه‌جویی چندین میلیاردی شد.

دائم‌الذکر از ثبت اطلاعات مورد نیاز مهندسی معکوس و بومی‌سازی دانش ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز واحدها، به‌کارگیری تجهیزات ساخت داخل در بخش‌های کت کراکر و بویلرها در راستای فرمان مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان دیگر اقدامات موثر انجام شده در تعمیرات اضطراری فاز ۳ پالایشگاه آبادان نام برد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.