کد مطلب: ۱۳۵۰۲۸

مدیرعامل هواپیمایی کاسپین:

کاهش مصرف سوخت با ایجاد راه‌های هوایی جدید در کشور

کاهش مصرف سوخت با ایجاد راه‌های هوایی جدید در کشور

مدیرعامل هواپیمایی کاسپین با اشاره به بهره‌برداری از راه‌های هوایی جدید در فضای کشور، گفت: این اقدام علاوه بر کاهش زمان سفر و مصرف سوخت، موجب افزایش رضایت‌مندی خلبانان شده است.

دقیق اظهار کرد:‌ با ایجاد مسیرهای هوایی جدید و همچنین اعمال تغییرات در شرایط اضطراری (EMEGENCY) از سوی شرکت فرودگاه‌ها، از یک سو باعث کاهش ریسک نزدیکی هواپیماها شد و از سوی دیگر به تقویت فرکانس رادیویی در فضای کشور منجر شد.

وی با بیان این‌که این اقدامات شرکت فرودگاه‌ها رضایت‌مندی خلبانان را افزایش داده است، افزود: با بهره‌برداری از این راه‌ها از لحاظ زمان و مصرف سوخت در برخی از مسیرهای هوایی مانند یزد - مشهد - یزد به صورت محسوس کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: اقدامات شرکت فرودگاه‌ها از جمله تغییر مثبت در حیطه پروازهای عبوری از آسمان ایران، افزایش سکتورهای رادیویی و یک‌طرفه شده تعداد زیادی از مسیرها در عملکرد حمل و نقل هوایی کشور تاثیرگذار بوده است.

اوایل اردیبهشت امسال طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم 5200 کیلومتر راه هوایی جدید در کشور افتتاح شد. در مجموع از سال 94 به این سو 15 هزار کیلومتر راه هوایی جدید در کشور ایجاد شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.