کد مطلب: ۳۲۷۳۴۱

کاهش ۶۰۰ تومانی قیمت دلار

کاهش ۶۰۰ تومانی قیمت دلار

هر دلار آمریکا امروز با کاهشی حدود ۶۰۰ تومانی نسبت به روز پنجشنبه ۱۲ هزار و ۱۰۰ تا ۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان در بازار معامله می‌شود.

در حالی که هر دلار آمریکا روز پنجشنبه ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان معامله می‌شد، امروز در برخی صرافی‌ها از جمله صرافی ملی از ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۱۲ هزار و ۱۵۰ تومان (تا لحظه تنظیم این خبر) داد و ستد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز،همچنین هر یورو که در آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۵ تومان فروخته می شد، امروز با کاهشی حدود ۸۰۰ تومانی بین ۱۳ هزار و ۷۱۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۷۷۵ تومان معامله شد.

هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) که روز پنجشنبه ۴ میلیون و ۲۱ هزار تومان خرید و فروش می شد، امروز با کاهشی ۴۵ هزار تومانی، ۳ میلیون و ۹۷۶ هزار تومان فروخته شد.

سکه طرح قدیم نیز امروز حدود ۶۰ هزار تومان اُفت را نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته تجربه کرد و ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ارزشگذاری شد.

از سوی دیگر، نیم سکه با ۳۰ هزار تومان کاهش در مدت مشابه ۲ میلیون و ۴۱ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی با ۱۰ هزار اُفت یک میلیون و ۱۷۱ هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی نیز امروز ۶۵۴ هزار تومان فروخته می شد که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲ هزار تومان اُفت نشان می دهد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با ۷ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه ۳۶۳ هزار و ۷۰۰ تومان ارزشگذاری شد.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.