خبر مهم:

کد مطلب: ۲۸۲۱۶۴

کمبودی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد

کمبودی در زمینه تامین سوخت وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: مردم درباره وضعیت سوخت نگران نباشند چرا که هیچ کمبودی در تامین سوخت استان وجود ندارد.

علی اصغر عباسی تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای تغییر در وضعیت سوخت اعم از افزایش قیمت یا سهمیه‌بندی به این شرکت اعلام نشده و در استان نیز مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی تاکید کرد: مردم روال عادی سوخت‌رسانی‌شان را ادامه دهند چراکه مراجعه غیرضروری به جایگاه‌های سوخت، علاوه بر کند تر کردن روند سوخت گیری، موجب فروش کاذب، ازدحام و بدنبال آن صف‌های طولانی و در نهایت نگرانی برای تمامی شهروندان می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خاطرنشان کرد: هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته‌ایم و فقط جو روانی موجب افزایش تقاضا و تشکیل صف های طولانی در جایگاه‌های سوخت شهر رشت شده که منشا واقعی هم ندارد.

عباسی از شهروندان و گردشگران در گیلان خواست آرامش خود را حفظ کنند و اگر ضرورتی برای سوختگیری وجود ندارد، در زمانی دیگر، به جایگاه‌های عرضه مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: ذخیره سوخت در استان گیلان همواره بیش از استاندارد بوده و جای نگرانی نیست.

در استان گیلان روزانه بین سه میلیون و 500 هزار تا چهار میلیون لیتر بنزین مصرف می شود که در زمان اوج مصرف، به بیش از چهار میلیون و 200 هزار لیتر نیز افزایش می‌یابد.

منبع:‌ ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.