کد مطلب: ۴۶۴۴۶۰

کولر گازی ال‌جی و دلایل انتخاب آن

کولر گازی ال‌جی و دلایل انتخاب آن

تنوع محصول، گستردگی خدمات پس از فروش، تنوع ظرفیت و تناسب محصولات با انواع الگوهای آب و هوایی در کنار زیبایی در طراحی، کولر گازی ال‌جی را به یکی از محبوب‌ترین اسپلیت‌های موجود در دنیا تبدیل نموده است.

کولر گازی ال جی (LG) یکی از معتبرترین تجهیزات تهویه مطبوع کمپانی ال‌جی است که از دیرباز تاکنون سهم عمده‌ای از بازار تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایشی در سراسر جهان را در اختیار دارد.

تنوع محصول، گستردگی خدمات پس از فروش، تنوع ظرفیت و تناسب محصولات با انواع الگوهای آب و هوایی در کنار زیبایی در طراحی و پیشگامی در حفاظت از محیط زیست، کولر گازی ال‌جی را به یکی از محبوب‌ترین اسپلیت‌های موجود در دنیا تبدیل نموده است.

چرا باید کولر گازی اسپلیت ال‌جی را انتخاب نمود؟

شرکت پرآوازه ال‌جی، در زمره نخستین شرکت‌هایی بود که مطالعه و تحقیق بر روی کولرهای گازی را در جهت مصرف کمتر و عملکرد بهینه‌تر این دستگاه‌ها برای مصرف کننده، در دستور کار خود قرار داد و امروزه بدون شک می‌توان کولر گازی ال‌جی را محصولی بی رقیب در زمینه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی قلمداد نمود.

برخی مدل‌های کولر گازی ال‌جی توانایی تولید گرما را نیز دارند، چرا که در حال حاضر، کمتر کسی به این محصولات به عنوان یک دستگاه سرماساز صرف می‌نگرد و از آنجایی که صنعت HVAC در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته، شرکت ال‌جی نیز همواره بر آن بوده تا در تولید کولرهای گازی اسپلیت خود، همواره پیشرو و مبتنی بر فناوری‌های روز عمل نماید.

بسیاری از فناوری‌هایی که امروزه در کولرهای گازی با برندهای مختلف وجود دارند، برای اولین بار توسط ال‌جی (LG) مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به تعبیه چرخش هوای ۴ جهته، حالت خواب عمیق، تمیزکنندگی خودکار، به حداقل رساندن صدای دستگاه حتی در زمان اوج مصرف، استفاده از نمایشگر دیجیتال و نمایش مصرف انرژی، استفاده از کمپرسورهای قوی و در عین حال کم مصرف با فناوری Dual Inverter و … اشاره نمود.

کدام ظرفیت کولر گازی اسپلیت ال‌جی برای چه متراژی مناسب است؟

همان‌طور که گفته شد اسپلیت‌های گازی ال‌جی در ظرفیت‌های گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شوند. فارغ از اینکه کدام یک از مدل‌های کولر گازی ال‌جی برای چه منطقه آب و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نکته حائز اهمیت دیگر این است که اصولا برای متراژهای مختلف باید از چه ظرفیتی استفاده نمود؟

کولرهای گازی اسپلیت ال‌جی با حداقل ظرفیت ۹۰۰۰ BTU/h تا حداکثر ظرفیت ۵۰۰۰۰ BTU/h (ایستاده) تولید و عرضه می‌گردند.

از ظرفیت ۹۰۰۰ اسپلیت گازی ال‌جی برای تهویه مطبوع اتاق‌های مسکونی و اداری با حداکثر مساحت ۱۵ متر مربع استفاده می‌شود.

حداکثر مساحت اتاق که برای نصب و راه‌اندازی کولر گازی ال‌جی ۱۲۰۰۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد، ۲۲ متر مربع بوده و برای اتاق‌هایی با حداکثر ظرفیت ۳۵ متر مربع، از اسپلیت گازی ۱۸۰۰۰ استفاده می شود.

کولرهای گازی ال‌جی با ظرفیت‌های ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ به ترتیب برای ایجاد هوای خنک و مطبوع در اتاق‌هایی با حداکثر مساحت ۴۵ و ۶۴ متر مربع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اطلاعات فوق برای حالتی که اتاق مورد نظر زیر سقف آب‌خور بام و یا شرایط جذب گرمای خاصی نباشد ارائه شده است و نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که این اتاق‌ها در واحدهای مسکونی و اداری طبقات مختلف یک ساختمان، به جز طبقه زیر پشت بام قرار دارند و مشخصأ انتخاب ظرفیت کولر گازی مناسب برای واحدهای طبقه آخر، حدود ۲۵ درصد بیشتر و یا متراژ ۲۵ درصد کمتر نسبت به طبقات وسط ساختمان می‌­باشد.

67ythgb

تنوع مدل کولر گازی اسپلیت ال‌جی:

کولرهای گازی ال‌جی را می‌توان از حیث برخورداری از فناوری اینورتر، نوع کمپرسور و محل نصب (دیواری، پنجره‌ای، کاستی یا ایستاده بودن اسپلیت) دسته‌بندی نمود؛ با این حال در این مقاله سعی شده تا از این نوع دسته‌بندی‌ها اجتناب شده و صرفا مدل‌های پرطرفدار کولر گازی اسپلیت ال‌جی معرفی گردد:

کولر گازی ال‌جی مدل نکست پلاس:

عملکرد کم صدا، دارا بودن فناوری‌های هوشمند مانند فناوری اسکن هوشمند و حسگر هوشمند، قابلیت شناسایی موقعیت مکانی و فعالیت مصرف کننده، استفاده از فناوری اینورتر V و به تبع آن کاهش ۶۰ درصدی مصرف انرژی و استفاده از فناوری اسمارت اسکن که آن هم قادر است تا ۱۳ درصد در کاهش مصرف انرژی سهیم باشد، مدل نکست پلاس را به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کولر گازی ال‌جی تبدیل نموده است.

کولر گازی ال جی مدل نکست تایتان:

بخشی از ویژگی‌های مهم کولر ال‌جی مدل نکست تایتان به شرح زیر است:

مجهز به کیت اینورتر، دارای قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، مجهز به کمپرسور روتاری‌های دوال، مجهز به سیستم‌های اکتیو انرژی کنترل، کامفورت ایر و Good Sleep و پرتاب باد ۱۰ متری و ۴ جهته

کولر گازی ال‌جی مدل آرتکول:

مدل آرتکول نیز همانند دیگر مدل‌های اسپلیت ال‌جی دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری است، مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل عبارتند از:

مصرف بهینه، دارای حالت خواب عمیق، مجهز به فناوری گلدفین، برچسب انرژی A، مجهز به فیلترهای چندگانه، پرتاب باد ۴ جهته و مجهز به سیستم پلاسمستر

بدیهی است که مدل‌ها و ویژگی‌های کولرهای گازی ال‌جی در این چند سطر خلاصه نمی‌گردد، برای اطلاع بیشتر از انواع مدل و ظرفیت‌های کولر گازی ال‌جی، می‌توانید به سایت دماتجهیز ، بخش تهویه مطبوع و قسمت کولر گازی و اسپلیت ال‌جی مراجعه نمایید.

قیمت انواع کولرهای گازی اسپلیت ال‌جی در وب‌سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، طبق آخرین نوسانات ارز و مطابق با آخرین تغییرات، به­‌روزرسانی می‌گردد.

توجه : لازم به ذکر است پس از اعمال مجدد تحریم‌های جدید آمریکا، شرکت شناخته شده گلدیران که از ابتدا متولی، واردکننده، خدمات دهنده، گارانتی دهنده و حتی مونتاژ کننده محصولات ال‌جی در ایران بود، برند جدید جی پلاس (G+) را با سطح بالای کیفیت و خدمات گلدیران عرضه می ‌نماید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.