کد مطلب: ۴۸۷۳۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یارانه کالاهای اساسی چه شد؟

یارانه کالاهای اساسی چه شد؟

براساس جلسه امروز مجلس، طرح یارانه خرید کالاهای اساسی برای رفع ایرادات به کمیسیون ارجاع شده است و در جلسه فردا تصویب نهایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا به جلسه امروز مجلس تصویب نهایی طرح یارانه خرید کالا برای 60 میلیون نفر به فردا موکول شد.

مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح تأمین کالاهای اساسی با 199 رأی موافق، هشت رأی مخالف و سه رأی ممتنع از مجموع 238 نماینده حاضر در جلسه با ارجاع این طرح به کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات کشور در مجلس جهت رسیدگی بیشتر برای رفع ایرادات مالی آن موافقت کردند.

به گفته رئیس مجلس، ارجاع طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی بنا به درخواست رئیس کمیسیون برنامه‌بودجه انجام شد که امروز اصلاحات براساس توافق نهایی که با دولت صورت گرفته، در کمیسیون انجام می‌شود و در دستور اول صحن فردا قرار می‌گیرد.

در این طرح قرار است به 40 میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه 60 هزار تومانی به‌ازای هر نفر تا سقف پنج نفر و به 20 میلیون نفر دیگر که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند مبلغ 120 هزار تومان پرداخت شود.

این یارانه قرار است به صورت بن الکترونیک برای خرید کالاهای اساسی تخصیص داده شود.

همچنین این یارانه در شش نوبت پرداخت می‌شود که قرار بود از مهر ماه آغاز شود اما هنوز تصویب نهایی نشده ولی یک عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه گفته که این یارانه از مهر ماه محاسبه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حالا چقدر میخان بدن که اینقدر هر روز تیتر میزنن، خرج 2 روز یه خانواده 3نفره، ببین ایران ثروتمند مردم به کمترین هم قانع هستن ولی دریغ از همون

  • مرتضی

    پس تکلیف بقیه که به ناحق کمک معیشتی نمیگیرن واین ۶۰ تومن رو هم نمیگیرن چی میشه چطوره که یک بازنشسته نباید معیشتی بگیره ولی هستند کسانی که با درآمد بالا دارن میگیرن اول آمارتون رو درست کنین تا به بعضی ها اجحاف نشه

  • مرتضی

    پس تکلیف بقیه که به ناحق کمک معیشتی نمیگیرن واین ۶۰ تومن رو هم نمیگیرن چی میشه چطوره که یک تفر حقوقش اداره کاری هست و هیچی به نامش نیست و فقط از کل دار دنیا فقط ی پراید دارم نباید معیشتی بگیرم ولی هستند کسانی که با درآمد بالا دارن میگیرن اول آمارتون رو درست کنین تا به بعضی ها اجحاف نشه.

  • ناشناس

    یعنی چجوری و روی چه اصولی این عددهارو برای مردم با این گرونی و تورم میدن
    فقط میگم برای همشون بااین کارها متاسفم

  • ناشناس

    تحت حمایت و پوشش دولتی مثل کمیته امداد و بهزیستی مگه خونشان از ما رنگین تره یا تخم دو زرده می کنند یا دارند چرا ارایه آن برای آنات نفری 120 هزار تومن است و برای 40 میلیون ایرانی دیگر نفری 60 هزار تومن اگر قانون و برابری اجرا میشود پس دیگر مردم های غیر از این 60 میلیون نفر مگر آدم نیستند مگر جمعیت ایران به این 60 میلیون نفر ختم میشود مثل گرفتن یارانه همه بودن استثنا شامل همه باید بگیرد .

  • ناشناس

    سلام منتطریارانه 60 تومن نباشیدمردم رابااین کارشون مسخره کردندجنسهارابردندبالا خودشون بهترین امکانات دارنددلشون برای قشرضعیف وکم درامدتوجهی نمیکنه خداکنه ازکرونابدتربیادواقعاملت دارندبااین کارشون می‌کشنددارحم کنه

  • بلوچ

    ملتوسرکارگذاشتن این تورم روخودشون هم اثرگذاشته موندند حالا چکار کنندوای بحال بلوچستانیا

  • بلوچ

    اگه واقعا جراتشودارین بدین واگرنه بگید شرمنده الکی دلخشتون کردیم اینجوری تمام مردم جهان راضی میشن

  • ناشناس

    فردا یه تیکه مرغ منجمد میدن باگوشت برزیلی که اینم سرکاریه

  • ناشناس

    خدالعنت کنه باعث وبنی پرداخت نشدنش را