کد مطلب: ۶۸۲۷۵۱

فرهنگیان بخوانند/ ۳۱ تیر آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی

فرهنگیان بخوانند/ ۳۱ تیر آخرین مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی

از اول تیرماه تاکنون بیش از ۲۴ هزار معرفی‌نامه برای فرهنگیان به مراکز درمانی جهت بستری و سایر موضوعات صادر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت:از اول تیرماه تاکنون بیش از ۲۴ هزار معرفی‌نامه برای فرهنگیان به مراکز درمانی جهت بستری و سایر موضوعات صادر شده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سید سعید مقدم‌زاده گفت: بیمه جدید تکمیلی فرهنگیان از اول تیر ۱۴۰۱ اجرایی شد.با توجه به استقبال فرهنگیان، مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی، ۳ بار تمدید شد که آخرین مهلت تا جمعه ۳۱ تیر است و این زمان دیگر تمدید نمی‌شود.

او گفت: به رغم اینکه ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان در جریان است، از اول تیرماه تاکنون بیش از ۲۴ هزار معرفی‌نامه برای فرهنگیان به مراکز درمانی جهت بستری و سایر موضوعات صادر شده است.

به گفته مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، تا کنون تعداد ثبت نام متقاضیان استفاده از بیمه تکمیلی از مرز یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گذشته است.

فرهنگیان در صورت تمایل و در مهلت باقی مانده برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی به نشانی اینترنتیhttps://apps1.dana-insurance.ir/ مراجعه و اطلاعات خود و افراد تحت تکفل‌شان را در سامانه ثبت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام.ما در سیستم ثبت نام کردیم اما سیستم نوشته در انتظار تائید منطقه ، لطفاً دو یا سه روز دیگه تمدیدبشه که حضوری بریم اداره ناحیه دو زاهدان.
    من دیروز چهارشنبه که رفتم ، گفتندفردا کپی شناسنامه ها رو بیارید که امروز گرفتار کارهای دیگر شدم وکاملا فراموش کردم.
    ممنون