کد مطلب: ۵۹۳۳۴۴

۵ دلیل برای خرید هوآوی Nova ۸i

۵ دلیل برای خرید هوآوی Nova 8i

یکی از خاص‌ترین قابلیت‌های هواوی نوا ۸i، سوپر شارژ ۶۶ واتی آن است که فقط در تعداد بسیار کمی از مدل‌های پرچم‌دار موجود بازار در دسترس قرار دارد.

برای خرید یک گوشی هوشمند چه خصوصیاتی مهم است؟ آیا خصوصیات خاصی وجود دارد که بتواند شما را برای خرید یک گوشی هوشمند مجاب کند؟ سری Nova هوآوی از جمله خوش‌نامان حیطه گوشی‌های هوشمند میان‌رده است که به داشتن امکانات سطح بالا و قیمت مناسب مشهور هستند. میان‌رده‌های قدرتمندی که در بعضی قابلیت‌ها امکان رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار را نیز دارند. فروش ۱۹۰ میلیونی از سری نوا (Nova) تا کنون خود دلیل محکمی برای محبوبیت و موفقیت این سری از گوشی‌های میان‌رده هوآوی به حساب می‌آید.

در این مقاله سعی شده تا شما را با پنج خصوصیت خاص گوشی هوشمند هوآوی Nova 8i آشنا کنیم. خصوصیاتی که هر کدام شاید دلیلی خاص برای خرید این گوشی هوشمند میان‌رده باشند.

سوپر شارژ ۶۶ واتی

یکی از خاص‌ترین قابلیت‌های هواوی نوا ۸i، سوپر شارژ ۶۶ واتی آن است که فقط در تعداد بسیار کمی از مدل‌های پرچم‌دار موجود بازار در دسترس قرار دارد. این سوپر شارژ فوق‌العاده رکوردهای عجیبی را برای شارژ نوا ۸i از خود به جای گذاشته است. شارژ ۶۰ درصد از ظرفیت باتری گوشی فقط در ۱۷ دقیقه دستاوردی است که کمتر گوشی هوشمندی در بازار کنونی امکان ارائه آن را دارد.

این فناوری که به صورت اختصاصی توسط هوآوی توسعه پیدا کرده است توانایی شارژ کامل گوشی در مدت زمان ۳۸ دقیقه را دارد. در کنار این قدرت شارژ بالا، هوآوی به صورت اختصاصی هوش مصنوعی سطح بالایی را توسعه داده که به کمک آن مصرف باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری به شکلی بهینه مدیریت شده و امکان پایداری بیشتر برای باتری فراهم شده است.

نکته پایانی مربوط به شارژ و باتری در گوشی هواوی Nova 8i در مورد رابط کاربری گوشی است. EMUI 11 که به شکلی طراحی شده تا به هرچه بهینه‌تر شدن مصرف شارژ باتری کمک کند. این رابط کاربری روان و سبک نیز به دست متخصصان هوآوی ساخته و پرداخته شده است. نکته مهم اینکه شارژر گرانقیمت و ۶۶ واتی این گوشی به همراه آن در جعبه موجود خواهد بود.

دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی

هوآوی یکی از بهترین سازندگان دوربین در گوشی‌های هوشمند است. دلیل این مدعا نیز قرارگیری چند گوشی از این شرکت در بین بهترین‌ها است. برای مثال در رده‌بندی موسسه معتبر DXO Mark چند مدل از محصولات هوآوی جایگاه‌های اول و بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به این تاریخچه می‌توان انتظار داشت که دوربین گوشی هوشمند هوآوی Nova 8i نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

IMG 20211102 110752

این دوربین چهارگانه از چهار دوربین مختلف تشکیل شده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برای ثبت جزئیات، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای زاویه دید گسترده ۱۲۰ درجه، دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق میدان و دوربین ۲ مگاپیکسل ویژه عکاسی ماکرو (از فاصله کم) چهار بخش اصلی این دوربین را تشکیل می‌دهند. امکان فیلمبرداری و عکاسی با جزئیات زیاد به کمک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و قدرتمند در این گوشی مهیا شده است.

برای دوربین سلفی و در کنار صفحه نمایش دستگاه نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده که به کمک حالت‌های مختلف عکاسی پرتره، حالت زیبایی و حالت مخصوص شب بهترین تصاویر از شما را ثبت خواهد کرد.

طراحی زیبا در دستان شما

گوشی هوشمند هوآوی Nova 8i وارث زیباشناسی رده‌بالا و رنگ‌بندی پویا سری نوا در بخش طراحی است. این گوشی ضمن ارائه جلوه‌های بصری جذاب، با قرار گرفتن در دستان شما حسی عالی ایجاد خواهد کرد. برای ساخت بدنه این گوشی از متدی پیشرفته به نامNCVM استفاده شده است که به کمک آن ترکیبی جذاب از رنگ و سایه‌ها روی بدنه گوشی نقش بسته است.

قرارگیری دوربین گوشی در قسمت مرکزی گوشی و درون یک دایره با فاصله مساوی از طرفین، زیبایی آن را دو چندان کرده و طرحی خاص به آن داده است. این گوشی در چند رنگ در بازار ایران وجود دارد که همگی جوان‌پسند و شیک هستند.

صفحه نمایش با حاشیه باریک

صفحه نمایش گوشی هوآوی Nova 8i از نوع TFT LCD (IPS) و ۶٫۶۷ اینچی است. این صفحه نمایش تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف خود ندارد تا جایی که این حاشیه فقط در حدود ۱٫۳ میلی‌متر است. به این ترتیب نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی به عدد اعجاب‌انگیز ۹۴٫۷ درصد می‌رسد. تقریبا تمامی بخش جلویی بدنه هوآوی نوا ۸آی را صفحه نمایش تشکیل داده است.

ابعاد تصویر در این نمایشگر ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ بوده و از کیفیت FHD+ پشتیبانی می‌کند. وسعت رنگی بالا و قابلیت نمایش ۱۶٫۷ میلیون رنگ در آن باعث هر چه جذاب‌تر شدن تصاویر و ویدیوها در آن شده است. تصویری بدون مرز و خوش‌کیفیت.

پردازنده و بخش سخت‌افزاری

قلب تپنده هوآوی نوا ۸i پردازنده Qualcomm® Snapdragon™ ۶۶۲ است که توان پردازشی لازم برای تمامی کارهای روزانه شما از چک کردن ای‌میل و گردش در فضای مجازی تا اجرای بازی‌های معمول و سه‌بعدی را به کاربر می‌دهد. این پردازنده با توجه به قیمت از عملکرد مطلوبی برخوردار است.

IMG 20211102 110917

البته در بخش عملکرد گرافیکی نباید از نقش پردازنده گرافیکی Adreno 610 و ۸ گیگابایت حافظه رم به‌کار رفته در این گوشی به راحتی گذر کرد که در کنار هم یک ترکیب ایده‌آل در بخش سخت‌افزاری گوشی فراهم کرده‌اند.

در این بخش باید به حافظه داخلی بزرگ و ۱۲۸ گیگابایتی گوشی نیز اشاره کرد که فضای کافی برای برنامه‌ها، بازی‌ها، ویدیوها و دیگر محتوای مورد علاقه کاربر فراهم کرده است. از دیگر مشخصات هواوی Nova 8i می‌توان به بلوتوث ۵٫۰، درگاه USB Type-C، حسگر اثر انگشت، حسگر نورمحیطی، قطب‌نما دیجیتال، جاذبه‌سنج و ژیروسکوپ اشاره کرد.

سخن پایانی

گوشی هوشمند هوآوی Nova 8i به تازگی وارد بازار ایران شده است و یکی از انتخاب‌های خاص بازار میان‌رده‌های ایران است که با خصوصیات رده‌بالا خود می‌تواند یک انتخاب خوب برای کاربران باشد. این گوشی هم‌اکنون با پشتیبانی و گارانتی رسمی در فروشگاه‌های منتخب هوآوی در دسترس مخاطبین قرار دارد.

همچنین امکان خرید این گوشی زیبا از طریق این لینک وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.