خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۰۹۵۷

خبر خوش برای سربازان/ ۳ روز مرخصی تشویقی به مناسبت روز سرباز

خبر خوش برای سربازان/ 3 روز مرخصی تشویقی به مناسبت روز سرباز

سربازان می‌توانند با هماهنگی فرماندهان انتظامی سراسر کشور سه روز مرخصی تشویقی بگیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سربازان به مناسبت روز سرباز سه روز مرخصی تشویقی می‌گیرند.

به نقل از سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضمن تبریک هفته فراجا به سربازان عزیز کشور گفت: به مناسبت روز «سرباز» و به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی درسراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند.

تقی مهری با تبریک هفته فراجا به سربازان عزیز کشور که در فرماندهی انتظامی سراسر کشور حافظ جان و مال و ناموس مردم هستند، اظهارکرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای کشور و تقویت بنیه دفاعی کشور همواره در صحنه حضور فعال دارند.

وی با اشاره به شعار هفته فراجا «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» و گرامی داشت روز «سرباز» در هفته فراجا بیان کرد: به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی در سراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند و اعطاء آن در اختیار فرماندهان انتظامی سراسر کشور می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با برگزاری جشنواره در روزهای آتی در سراسر کشور از سربازان نمونه و ساعی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و… به تناسب نوع فعالیت آنان، تقدیرو تشویق به عمل خواهد آمد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.